Moderator sluit 'Receiver blijft in 'Please Wait" - sorry

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogerandr
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-01-2024
Beste moderator,

ik heb mijn best gedaan om alles in te vullen bij het openen van het topic. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan - misschien moest ik gewoon een vraag stellen, ik weet het niet ??

Het is natuurlijk wel zo dat niet iedereen zo onderlegd is in de huidige elektronica of in de forumregels als jullie experten op Tweakers. Ik ben 73 jaar, heb ooit elektronica gestudeerd in een ander tijdperk en probeer toch nog wat bij te blijven en ben dan ook heel tevreden als ik op een forum als dit kan geholpen worden - met dank dus aan de vriendelijke reactie van PJ...

Ik vind het spijtig dat er zonder meer gezegd wordt - gedaan - topic gesloten...

Als mijn probleem zich blijft voordoen zal ik terug contact opnemen - en terug proberen het volgens de regels te doen (of word ik nu helemaal verbannen?)

Met vriendelijke groeten en nogmaals dank aan de persoon die me probeerde te helpen
Roger

Zoeker

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@rogerandr Hoe oud je bent kan een moderator uiteraard niet zomaar weten.

Je vorige topic is gesloten omdat je bij het aanmaken van het topic een opzetje kreeg wat je grotendeels in kunt vullen. Daar staan 3 basisvragen in die in veel gevallen al heel veel uit kunnen sluiten aan mogelijke oplossingen. De belangrijkste vraag schijn je daar niet ingevuld te hebben, als ik de reactie van de moderator zo lees. Dat is de vraag "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb."

De reden dat men die vraag heel graag vooraf al beantwoord wil zien is omdat zo kan worden voorkomen dat er allerlei ideeën worden aangedragen waarom de vraagsteller reageert met "Dat heb ik al geprobeerd of gedaan." Daar is niemand mee geholpen.

Het voorstel van de moderator is om een nieuw topic aan te maken (of de oude te laten heropenen en het eerste bericht aan te passen) met dezelfde vraag waarbij je het opzetje met de 3 vragen zo compleet mogelijk invult. Vooralsnog is dat niet nodig omdat je een antwoord hebt gekregen waar je iets mee kon.

Moderators zijn (helaas) nodig om een en ander in goede banen te leiden en er voor te zorgen dat een forum zoals deze voor iedereen netjes bruikbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogerandr
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-01-2024
Dank Sypie voor je vriendelijk antwoord.

Ik dacht dat ik alles in de tekst redelijk had uitgelegd maar begrijp natuurlijk heel goed dat er regels moeten zijn en er toezicht op is. Het 'sec' topic sluiten kwam alleen wat hard aan...

Ik ben ook niet zo op het forum thuis en heb intussen ook gezien dat je via mail naar de moderator kan vragen te heropenen en je case uiteenzetten. Dat stond ook wel niet in het antwoord vd moderator..

volgende keer beter en dank alleszins voor het uitstekende forum

Zoeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

rogerandr schreef op zondag 7 januari 2024 @ 21:36:
Ik ben ook niet zo op het forum thuis en heb intussen ook gezien dat je via mail naar de moderator kan vragen te heropenen en je case uiteenzetten. Dat stond ook wel niet in het antwoord vd moderator..
Volgens de regels van Tweakers wordt commentaar op moderatie besproken via e-mail of DM en niet via het forum zelf. Dit topic gaat daardoor ook op slot.
Het antwoord zal een zelfde strekking hebben als mijn sluit message in het andere topic, ik miste de eigen inzet, wat al geprobeerd is. Basic handelingen als de reset genoemd in dat topic vallen onder de inzet die we verwachten alvorens een topic wordt geopend.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.