Interessant topic! Ik wil ook overstappen op 1 van deze 2 camera's. Ik heb als sinds 2014 deze setup:
Canon EF 35mm F/2.0 iS USM
Hoya 67mm UV Prime-XS
Peter Hadley Lensdoek
Caruba EW-72 zwart
Canon EOS 70D EF S 18-135 IS STM
UV Filter 67mm
Ancona 140 zwart kap
Externe flitser altura
Batterij (extra)
Camera tas Trakker NXG Camera Tech Bag
deze gaat in de verkoop binnenkort
Ik gebruik de camera vooral voor het karper vissen. Foto's van de vissen en de omgeving. Ook mag ik graag vuurwerk filmen of carbid schieten. Daarbij merk ik dat ik met mijn huidige camera er toch ver vanaf moet staan als ik echt alles op de film wil zetten. Met een full frame sensor ga ik dan sws een flinke stap vooruit. Ik ben er nog niet over uit welke het gaat worden. Voor eind deze maand moet ik wel een keus maken want de sony cashback is tot en met 31-01-2024.
Canon EF 35mm F/2.0 iS USM
Hoya 67mm UV Prime-XS
Peter Hadley Lensdoek
Caruba EW-72 zwart
Canon EOS 70D EF S 18-135 IS STM
UV Filter 67mm
Ancona 140 zwart kap
Externe flitser altura
Batterij (extra)
Camera tas Trakker NXG Camera Tech Bag
deze gaat in de verkoop binnenkort
Ik gebruik de camera vooral voor het karper vissen. Foto's van de vissen en de omgeving. Ook mag ik graag vuurwerk filmen of carbid schieten. Daarbij merk ik dat ik met mijn huidige camera er toch ver vanaf moet staan als ik echt alles op de film wil zetten. Met een full frame sensor ga ik dan sws een flinke stap vooruit. Ik ben er nog niet over uit welke het gaat worden. Voor eind deze maand moet ik wel een keus maken want de sony cashback is tot en met 31-01-2024.