Hi Tweakers, ik mag van mijn werk een nieuwe laptop kopen en ik vind het lastig om een goede keuze te maken. Hopelijk heeft hier iemand het inzicht dat me kan helpen!
Wat ga je met je laptop doen?
In principe vrij simpel. Een beetje browsen (met heeeel veel tabs open), emailen, digitale meetings (dus een goede webcam en microfoon is handig) en online tools gebruiken. Ik kan deze laptop ook prive gebruiken, wat vooral af en toe netflixen zal betekenen. Ik game op dit moment niet.
Wat is je budget?
Het budget is maximaal 1400 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ben van plan deze vaak mee te nemen in het ov, daarom ben ik op zoek naar een laptop met:
* 14" of 14.5" scherm
* Goede bouwkwaliteit
* Goede accu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Alleen liever geen apple.
Op dit moment heb ik prive een lenovo yoga flex 7 pro en hier ben ik erg tevreden mee. Misschien is precies dezelfde dus wel een goede move.
Zelf neig ik naar gewoon weer een yoga flex 7 pro, bijvoorbeeld deze tweedekans van cooblue: https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2237741
wat denken jullie?
Wat ga je met je laptop doen?
In principe vrij simpel. Een beetje browsen (met heeeel veel tabs open), emailen, digitale meetings (dus een goede webcam en microfoon is handig) en online tools gebruiken. Ik kan deze laptop ook prive gebruiken, wat vooral af en toe netflixen zal betekenen. Ik game op dit moment niet.
Wat is je budget?
Het budget is maximaal 1400 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ben van plan deze vaak mee te nemen in het ov, daarom ben ik op zoek naar een laptop met:
* 14" of 14.5" scherm
* Goede bouwkwaliteit
* Goede accu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Alleen liever geen apple.
Op dit moment heb ik prive een lenovo yoga flex 7 pro en hier ben ik erg tevreden mee. Misschien is precies dezelfde dus wel een goede move.
Zelf neig ik naar gewoon weer een yoga flex 7 pro, bijvoorbeeld deze tweedekans van cooblue: https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/2237741
wat denken jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door schaatsmeneer op 07-01-2024 17:55 ]