Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxdeboer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 20:40
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een klein probleempje met mijn telefoon, ik was de taal op mijn Iphone aan het aanpassen waarna de telefoon opnieuw gaat opstarten en er vervolgens in beeld komt: 'talen bijwerken'. Op dit scherm staat de telefoon immers al ruim 1,5 uur, maar er gebeurt verder niks. De telefoon reageert niet meer.

Ik heb geprobeerd de Iphone geforceerd te laten herstarten met gebruik van de volume en uitknop, dit had helaas geen effect. De telefoon is volgens zoek mijn Iphone nog wel online

Zoals gezegd gaat het om de Iphone 13 met IOS 17.

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Al google geraadpleegd en de support instructies van Apple opgevolgd? Met name de 'connect your iPhone to a computer' ...
https://support.apple.com/en-us/HT201412

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxdeboer schreef op zondag 7 januari 2024 @ 13:12:
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een klein probleempje met mijn telefoon, ik was de taal op mijn Iphone aan het aanpassen waarna de telefoon opnieuw gaat opstarten en er vervolgens in beeld komt: 'talen bijwerken'. Op dit scherm staat de telefoon immers al ruim 1,5 uur, maar er gebeurt verder niks. De telefoon reageert niet meer.

Ik heb geprobeerd de Iphone geforceerd te laten herstarten met gebruik van de volume en uitknop, dit had helaas geen effect. De telefoon is volgens zoek mijn Iphone nog wel online

Zoals gezegd gaat het om de Iphone 13 met IOS 17.

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen?
Je kunt even proberen om een soft reset te doen:

Druk op de knop 'volume omhoog'. Druk vervolgens kort op de knop 'volume omlaag'. Hou tot slot de power button ingedrukt tot het Apple logo verschijnt ook al duurt dat soms even.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxdeboer
Donstil schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:27:
[...]

Je kunt even proberen om een soft reset te doen:

Druk op de knop 'volume omhoog'. Druk vervolgens kort op de knop 'volume omlaag'. Hou tot slot de power button ingedrukt tot het Apple logo verschijnt ook al duurt dat soms even.
Heb ik geprobeerd, maar telefoon reageert niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxdeboer
Boeryepes schreef op zondag 7 januari 2024 @ 14:58:
Al google geraadpleegd en de support instructies van Apple opgevolgd? Met name de 'connect your iPhone to a computer' ...
https://support.apple.com/en-us/HT201412
Ook geprobeert, maar telefoon reageert hier niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxdeboer schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:40:
[...]

Heb ik geprobeerd, maar telefoon reageert niet
Mm oké. Dan heb je twee opties denk ik.

Leeg laten gaan en kijken wat er gebeurt als hij weer start aan de lader. Als dat ook niet werkt via DFU nieuwe firmware erop en back-up terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxdeboer
Donstil schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:53:
[...]

Mm oké. Dan heb je twee opties denk ik.

Leeg laten gaan en kijken wat er gebeurt als hij weer start aan de lader. Als dat ook niet werkt via DFU nieuwe firmware erop en back-up terug zetten.
Ik kan de telefoon niet downgraden, omdat de telefoon niet reageert als ik op de zijknoppen druk. Leeg laten lopen gaat denk ik nog minimaal een dag duren. De telefoon is 100% en verbruikt nu bijna geen batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maxdeboer schreef op zondag 7 januari 2024 @ 16:05:
[...]

Ik kan de telefoon niet downgraden, omdat de telefoon niet reageert als ik op de zijknoppen druk. Leeg laten lopen gaat denk ik nog minimaal een dag duren. De telefoon is 100% en verbruikt nu bijna geen batterij
Downgraden hoeft ook niet. Je kunt ook dezelfde firmware er overheen flashen.

Ja zal wel even duren idd als het toestel nu 100% is maar klinkt alsof je geen andere opties meer over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manusz
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22:00
Zou "Erase this device" via FindMy ("Zoek mijn iPhone" heet het bij jou) kunnen helpen?
Ik weet het niet, geen ervaring mee, zou het zeker niet doen als je geen recente backup hebt, maar als de telefoon nergens op reageert is dit misschien een wanhopige laatste optie om hem weer tot leven te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:17
manusz schreef op zondag 7 januari 2024 @ 16:52:
Zou "Erase this device" via FindMy ("Zoek mijn iPhone" heet het bij jou) kunnen helpen?
Ik weet het niet, geen ervaring mee, zou het zeker niet doen als je geen recente backup hebt, maar als de telefoon nergens op reageert is dit misschien een wanhopige laatste optie om hem weer tot leven te brengen?
Dit wilde ik ook schrijven idd, dit heeft mij wel eens geholpen als de iPhone écht niets meer deed maar hij nog wel online was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55
Heb je al eens met Apple gebeld wat zij adviseren? Je kan ook bij een Apple store binnenlopen met je telefoon, of even een Genius bar afspraak boeken.
Pagina: 1