Help,
Wij hebben onze woning volledig laten stucen en ze zijn bijna klaar met sauzen.
We dachten slim te zijn door de schroeven van de trapleuning houders in de muur te laten en af te plakken. Kwestie van alleen weer erop draaien en klaar.
Je voelt m al aankomen.. de schroeven zijn nu te kort om de houders erop te draaien. Hoe krijg ik deze nog netjes van de muur? Zonder stucwerk etc. te beschadigen. Zie foto van de huidige schroeven die in de muur bevestigd zijn.
Ik heb toevallig ook een schroef helemaal eruit gedraaid toen wij de houder hebben gedemonteerd. De schroef kwam gelijk mee. Ook hiervan heb ik een foto toegevoegd.
En hebben jullie tips om de houders weer netjes te monteren? Kwestie van nieuwe, langere schroeven gebruiken?
:strip_exif()/f/image/NhPsbXyGRWoFOyfgAMpIbWId.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/veyc92ykDYkqZIzPICeKas5I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LVsQdMtggAXV9MmpTQfhCXGh.jpg?f=fotoalbum_large)
*geen idee hoe deze schroeven heten.
*ik hoop dat ik deze topic op de juiste forum heb geopend.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Wij hebben onze woning volledig laten stucen en ze zijn bijna klaar met sauzen.
We dachten slim te zijn door de schroeven van de trapleuning houders in de muur te laten en af te plakken. Kwestie van alleen weer erop draaien en klaar.
Je voelt m al aankomen.. de schroeven zijn nu te kort om de houders erop te draaien. Hoe krijg ik deze nog netjes van de muur? Zonder stucwerk etc. te beschadigen. Zie foto van de huidige schroeven die in de muur bevestigd zijn.
Ik heb toevallig ook een schroef helemaal eruit gedraaid toen wij de houder hebben gedemonteerd. De schroef kwam gelijk mee. Ook hiervan heb ik een foto toegevoegd.
En hebben jullie tips om de houders weer netjes te monteren? Kwestie van nieuwe, langere schroeven gebruiken?
:strip_exif()/f/image/NhPsbXyGRWoFOyfgAMpIbWId.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/veyc92ykDYkqZIzPICeKas5I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LVsQdMtggAXV9MmpTQfhCXGh.jpg?f=fotoalbum_large)
*geen idee hoe deze schroeven heten.
*ik hoop dat ik deze topic op de juiste forum heb geopend.
Alvast bedankt voor jullie hulp!