Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pageUp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 20:14
Goede mede-tweakers,

Ik koop niet zo vaak bij Amazon en vraag mij af of jullie wijze adviezen hebben over het volgende:

Als amazon bij "mijn bestellingen" zegt dat een bestelling geleverd wordt eind februari,

maar op de productpagina staat op eens "Wordt gewoonlijk verzonden binnen 6 tot 7 maanden"

Kan ik er dan op vertrouwen dat het product eind feb (voor mijn part maart) wordt geleverd?
Of is het product eigenlijk niet meer beschikbaar en is er een reële kans dat ze mij een aantal weken aan het lijntje gaan houden en dan zeggen "we hebben dit product eigenlijk niet meer"?

Bij het bestellen had het product al geen afbeelding. Gaat om een steelstofzuiger:
https://www.amazon.nl/dp/B0CDHR4T12

Kan een computer in elkaar zetten =3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Geen idee
Beetje vaag als je het mij vraagt.
Staat bij mij dat hij 2-6 mrt er zou zijn. Maar idd gemiddeld lverering van 6-7 maanden.

Als ik zoek op artikel nummer zie ik dat zelfs samsung webshop hem niet heeft.
alleen media markt. Maar wel stuk duurder.

Of bij belgische shops halen (wel duurder, en geen idee of die ook naar NL sturen)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 16:08

Neus

www.zenaconsult.com

Volgens Keepa is hij goedkoper in Italië en is normaal binnen 1-2 maanden verstuurd.

https://www.amazon.it/dp/B0CDHR4T12

Voor 70 euro meer is ie echter volgende week al binnen via ICOM.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfALGp-mTuN4AfAJN1FDKUGR-WU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NYaXUZA3yMMCdObkrH6r0AGv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWsNVfVm1ZyiSFy6l7R21jiL9yI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XAwRehwg5f8LQHS1knVn0zXM.png?f=user_large

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pageUp
@DarkSide ja vreemd he? Misschien ga ik annuleren en inderdaad een andere bestellen.

@Neus Kun je gewoon op de italiaanse amazon bestellen? Al eens gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

mijn ps5 komt van amazon.it

Dus wat dat betreft geen issues.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 16:08

Neus

www.zenaconsult.com

Tja, ik woon in Italië dus dat is wel zo makkelijk. Maar met hetzelfde account kan je op elke Amazon site inloggen en bestellen. Alleen je Prima abbo is gekoppeld per land.

De verkoper kan echter beslissen om niet naar Nederland te versturen. In dit geval is het niet Amazon die het verkoopt maar ICOM.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Verschillende versies van de Jet 75E zijn via amazon.de gewoon binnen enkele dagen leverbaar!
zoek maar eens op "SAMSUNG Jet 75E"

Is dat geen oplossing voor je 'probleem'?

[toevoeging]
op amazon.nl trouwens ook...

[ Voor 11% gewijzigd door ehtweak op 06-01-2024 20:20 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:09
Ik heb het zelf wel eens gehad met een broek (8 maanden), die was er uiteindelijk veel eerder. Net of ze op een nieuwe lichting aan het wachten waren en de boot ineens weer gevonden was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pageUp
@ehtweak klopt. Ik zie zeker alternatieven. Ik heb graag de "jet 75E complete" vanwege de opzetstukken. En de prijzen wisselen nogal, sommige pakketten hebben minder, maar zijn duurder en zo.

Ja nee dit is niet echt een groot probleem inderdaad, gewoon benieuwd naar jullie ervaringen bij een beetje een vreemde combo van meldingen en levertijden.

@Dagion dank!

Ik denk dat ik een week wacht en kijk wat er gebeurt, en anders een andere set ergens koop.

Als anderen nog ervaringen hebben over de levertijden in zo'n situatie hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:05

EiT

pageUp schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:03:
Goede mede-tweakers,

Ik koop niet zo vaak bij Amazon en vraag mij af of jullie wijze adviezen hebben over het volgende:

Als amazon bij "mijn bestellingen" zegt dat een bestelling geleverd wordt eind februari,

maar op de productpagina staat op eens "Wordt gewoonlijk verzonden binnen 6 tot 7 maanden"

Kan ik er dan op vertrouwen dat het product eind feb (voor mijn part maart) wordt geleverd?
Of is het product eigenlijk niet meer beschikbaar en is er een reële kans dat ze mij een aantal weken aan het lijntje gaan houden en dan zeggen "we hebben dit product eigenlijk niet meer"?

Bij het bestellen had het product al geen afbeelding. Gaat om een steelstofzuiger:
https://www.amazon.nl/dp/B0CDHR4T12
Bij mij staat er bezorging 19 januari (330 euro).

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pageUp
Update: ik heb ondertussen bericht gekregen dat het pakket verzonden is en vrijdag geleverd zal worden.
Dus het lijkt toch niet op eens 6 maanden te worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:56
Mogelijk had je dan de laatste (y)
Pagina: 1