Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterheyman
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-05 00:46
Beste mensen,

Ik heb stadsverwarming van eneco op de afleverset zit een Honeywell afsluiter en ik heb in de woonkamer een thermostaat zitten nu heb ik slimme radiator thermostaten geinstaleerd maar nu moet ik mijn kamer thermostaat heel hoog zetten wil ik de radiatoren kunnen bedienen want de Honeywell klep staat dan continu open is daar een andere mogelijkheid voor.
Wie heeft er zoiets dergelijks in bedrijf.

alvast bij voorbaat bedankt,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamosreapos
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
Ligt eraan welke merk slimme thermostaat. Wil je bijvoorbeeld met Tado dit regelen heb je een draadloze verbindings set nodig dit de klep open en dicht zijn naar gelang de vraag per ruimte. Alleen een thermostaat zal alles open zetten maar met de draadloze set zou dit moeten kunnen per ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterheyman
De radiator thermostaten zijn van Tuya en de kamer thermostaat is van Moes alles van ali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterheyman
Ik wil dus dat de klep bediend word als er vraag naar warmte is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamosreapos
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:01
Dan moet je een centrale hub hebben die de Honeywell kan aansturen met aan/uit. Weet überhaupt niet of die van Tuya bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterheyman
Heeft er iemand een idee of er zo een hub bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterheyman
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniels
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 16-05 16:30
Na even zoeken kwam ik hier uit: https://solution.tuya.com/category/84096?type=mass. Er lijkt dus wel een centrale hub te zijn, maar ik kan niet 123 vinden of die ook werkt met de slimme radiatorknoppen van Tayo.

Ik heb zelf ook Eneco stadsverwarming en gebruik een Tado Slimme Thermostaat met slimme radiatorknoppen en de internetbridge. Daarmee kan ik elke ruimte apart verwarmen, zonder dat de thermostaat in de woonkamer aan hoeft. Hiervoor zat er een Honeywell thermostaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterheyman
Wordt er geen wijs van,kan ook niet ontdekken wat voor hub het is.
Pagina: 1