Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Zelf ben ik ook wel benieuwd, maar de kans dat de kvm functionaliteit 100% aanwezig is lijkt me niet dan zou je de manuals moeten doorspitten of ze 2 aparte usb-kabel(s) hebben per "pc"
Maar een aparte USB switch voor 2 pc's is relatief simpele oplossing, kortom ik zou er niet te veel tijd in investeren.
Maar een aparte USB switch voor 2 pc's is relatief simpele oplossing, kortom ik zou er niet te veel tijd in investeren.
Tja vanalles
Verwijderd
Gaat een lastige worden met zo’n formaat, wellicht toch een oplossing zoeken met 2 monitoren en ern hub met KVM.
Ik heb nu een losse KVM switch en 2 27" monitoren. Ik wil naar een 49" monitor toe en als die dan toch al een KVM ingebouwd hebben, dan maak ik daar natuurlijk het liefst gebruik van. En als ik zie dat de meeste zowel meerdere HD I-poorten hebben en een Displayport en vaak ook nog een USB-C met beeld, dan zou dat toch mogelijk moeten zijn, alleen kan ik dat nergens terugvinden.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
#verwijder maar#
sorry, zag dat KVM gebeuren niet. dus denk dat mijn suggestie onzin was.
sorry, zag dat KVM gebeuren niet. dus denk dat mijn suggestie onzin was.
[ Voor 91% gewijzigd door DrDingeling op 12-05-2025 12:32 ]