Onze pc is verplaatst naar de woonkamer en vanaf de bank kijken we tegen de zijkant van de monitor aan. Mijn oude HP w2408h vind ik niet mooi meer en ik zou graag één of twee maatjes groter willen. Een refreshrate van 60 of 75hz lijkt mij wat ouderwets. De monitor wordt gebruikt om te browsen en af en toe een spelletje te spelen, waaronder FPS. Dit alles voorlopig in 1080p aangezien de pc al wat ouder is, maar het is natuurlijk niet erg om alvast voorbereid te zijn op de toekomst met een 4k monitor 1440p monitor.
Ik zoek dus een monitor die er strak uitziet en niet een typische game monitor met allerlei kleuren en een bolle achterkant. Liefst kleine bezels en plat. Ik ben van plan zo'n € 300,- uit te geven.
Ik zit niet helemaal meer in de componenten, dus vragen en op/aanmerkingen zijn zeer welkom.
Ik zoek dus een monitor die er strak uitziet en niet een typische game monitor met allerlei kleuren en een bolle achterkant. Liefst kleine bezels en plat. Ik ben van plan zo'n € 300,- uit te geven.
Ik zit niet helemaal meer in de componenten, dus vragen en op/aanmerkingen zijn zeer welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 06-01-2024 11:02 ]