Ik wil kabels door mijn oude telefoon aansluiting trekken want ik heb nu een lelijk gat in mijn plafond geboord en dat wil ik niet zo. Ik kan de aansluiting op de begane grond en 1e etage. Ik zie echter ook nog vanuit de midden etage een kabel naar zolder lopen waar ik geen kpn aansluiting zie, dus geen idee waar dat uit komt. Weten jullie een goed bedrijf die dit eventueel kan aanleggen en wat hier de kosten van zijn?
Vraag
Alle reacties
Je kunt ook gewoon het gat afdichten toch ipv opvullen met kabels?arjanvr schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 18:45:
Ik wil kabels door mijn oude telefoon aansluiting trekken want ik heb nu een lelijk gat in mijn plafond geboord en dat wil ik niet zo.
Edit :ah ik begreep de vraag niet..
[ Voor 5% gewijzigd door de Peer op 05-01-2024 18:52 ]
Volgens mij kan elke elektricien dit wel, als je het zelf niet goed aandurft.
Kijk op Werkspot voor iemand in jouw buurt, dit is namelijk een eenvoudig klusje. Enige waar je even zeker van moet zijn is dat je de juiste kabel erin trekt. (Cat5e of cat6, stugge kern, 100% Cu)
Je kan deze kabel+wandmontage materiaal zelf aanschaffen of gewoon hun laten aanschaffen.
Kijk op Werkspot voor iemand in jouw buurt, dit is namelijk een eenvoudig klusje. Enige waar je even zeker van moet zijn is dat je de juiste kabel erin trekt. (Cat5e of cat6, stugge kern, 100% Cu)
Je kan deze kabel+wandmontage materiaal zelf aanschaffen of gewoon hun laten aanschaffen.
Van de bg naar de 1e etage moet dat zelf wel lukken via de oude telefoon aansluiting, ik zie alleen dat hij ook naar zolder gaat en die is nergens te vinden. Ik zal eens op Werkspot kijken
Zou een plaatselijk installatiebedrijf bellen. Dus eentje uit het dorp of stad waar je woont. Dan eens horen.