Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kappesmoos
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 05-01-2024
Mijn vraag
...Ik heb onlangs een Samsung QE65Q60C QLED 4K (2023) - 65 inch gekocht.
Nu wil ik via een externe harde schijf films kijken.
Sommige films doen het gewoon maar velen niet.
Wat doe ik fout
...

...

Beste antwoord (via FeaR op 09-01-2024 05:31)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:56
Even sarcastisch: je niet inlezen in formats van videobestanden die je TV kan weergeven. 😉

Twee videobestanden met dezelfde extensie kunnen vele verschillende formats bevatten binnen de container. Je TV kan ongetwijfeld niet alles zomaar weergeven. Zie: handleiding van je TV en software als Handbrake om te converteren.

[ Voor 55% gewijzigd door Archer_VC10 op 05-01-2024 18:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:56
Even sarcastisch: je niet inlezen in formats van videobestanden die je TV kan weergeven. 😉

Twee videobestanden met dezelfde extensie kunnen vele verschillende formats bevatten binnen de container. Je TV kan ongetwijfeld niet alles zomaar weergeven. Zie: handleiding van je TV en software als Handbrake om te converteren.

[ Voor 55% gewijzigd door Archer_VC10 op 05-01-2024 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:07

FeaR

In GoT we trust

De template die naar voren komt bij het openen van een topic negeren en daardoor niet alle relevante informatie geven. In deze vorm is het topic meer een dumpvraag die we op Tweakers niet willen zien waardoor het topic op slot gaat. Zoals hierboven aangegeven begint dit probleem met het in kaart brengen van de media die het doet versus die het niet doet en daaruit afleiden welke formaten wel of niet werken.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 05-01-2024 19:22 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.