Geen Internet verbinding voor Flic Hub

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:40
Ik ben over gestapt van Ziggo naar Odido en nu hebben mijn Flic hubs geen internet verbinding meer. ze doen het ook niet meer. Dit geld voor hubs met een ethernet aansluiting en via wifi.

sowieso raar dat ik internet nodig heb om de hubs te laten werken. Maar snap niet wat er mis gaat.

Ik heb een TP-link Deco Mesch set als accespoint ingesteld en de router van Odido als de router. Er is niks veranderd aan de instellingen (SSID en WW)

iemand een idee wat er mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:32
Zijn die TP-links nieuw of had je die eerder ook al? En heb je verschillende netwerknamen voor 2,4 Ghz en 5 Ghz ingesteld? IOT apparaten hebben oha weinig netwerkverkeer en hebben baat bij een sterk signaal dus worden die vaak op 2,4 Ghz-netwerken gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:40
To-link was er met Ziggo ook. Ook toen was de ziggo router ‘kapitein’ en stond TP-Link op acces point mode. Ik heb een naam voor zowel 5 als 2,4. Twee hubs staan op wifi (mini op 2,4 en LR op 5ghz) en eentje via ethernet (ook LR).
Het moet iets met de firewall van Odido zijn.
Maar waarom moet hij sowieso naar buiten? Hub heeft contact met Hue bridge. En bridge met lampen.