Op vrijdag 07 september 2001 14:41 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Degene die jou verteld heeft dat CTX slechte monitoren zijn moet zich toch echt ff na laten kijken
Ik heb zelf een CTX PR711 (niet de F), deze heeft dus een bijna platte Sony trinitron beeldbuis. Heb ik 2 jaar geleden gekocht voor 830 piek bij comptechworld. Ben er nog steeds supertevreden mee. Ik heb er wel een keer een probleem mee gehad, ik kreeg schaduwlijnen op m'n beeld (waarschijnlijk los soldeerpunt). Maar ik had binnen een paar dagen een gloedjenieuwe CTX op m'n bureau staan dus dat is geen probleem.
Je moet gewoon voor de PR711F gaan, die heeft een volledige vlakke Sony trinitron beeldbuis, is voor een goede prijs te koop. Ook OSD, controls en design van CTX is super. Bij de laatste monitortest die op t.net stond kwam de PR711F ook goed uit de bus.
Nou, ik heb tegen de persoon gezegd dat hij zich maar eens even na moest laten kijken, en je raad het nooit! Hij had een virus
Maar goed, ik twijfel alleen nog tussen de PR711F (incl. USB voet en F100,- duurder) en de PR711FL (zonder USB-hub).
Verder zijn de specs. hetzelfde...
BTW, op de site van pcvergelijk.com staat ook een PR711T ?!
Wat dat voor een monitor mag zijn weet ik ook niet, maar het zal wel de PR711FL moeten zijn (dus zonder USB-hub)?!
Ik ging ook speciaal opzoek naar de PR711F omdat ik ook de review heb gelezen, maar toch wil je het ook graag van mensen persoonlijk horen. Bij deze bedankt.