Toon posts:

CTX PR711 F(L)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik ben opzoek naar een 17" monitor (wel een flatscreen) die gewoon echt goed is en zijn geld waard is. Zelf ben ik uit gekomen op de CTX PR711F(L). Maar nou hoor ik ook vaak dat CTX slechte monitoren zijn. Vooral vroeger schijnen er veel problemen mee geweest te zijn, maar of dat nu nog zo is... :?
Zijn er mensen die hier iets meer over kunnen zeggen?
Als je een andere monitor kan aanbevelen die +- dezelfde functies heeft, laat het dan horen!
Greetz AstroNiels.

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 08:58
CTX is niet slecht

Ik heb al 2 jaar een PR711T en nog nooit 1 probleem gehad

Verwijderd

Degene die jou verteld heeft dat CTX slechte monitoren zijn moet zich toch echt ff na laten kijken :)

Ik heb zelf een CTX PR711 (niet de F), deze heeft dus een bijna platte Sony trinitron beeldbuis. Heb ik 2 jaar geleden gekocht voor 830 piek bij comptechworld. Ben er nog steeds supertevreden mee. Ik heb er wel een keer een probleem mee gehad, ik kreeg schaduwlijnen op m'n beeld (waarschijnlijk los soldeerpunt). Maar ik had binnen een paar dagen een gloedjenieuwe CTX op m'n bureau staan dus dat is geen probleem.

Je moet gewoon voor de PR711F gaan, die heeft een volledige vlakke Sony trinitron beeldbuis, is voor een goede prijs te koop. Ook OSD, controls en design van CTX is super. Bij de laatste monitortest die op t.net stond kwam de PR711F ook goed uit de bus.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 14:41 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Degene die jou verteld heeft dat CTX slechte monitoren zijn moet zich toch echt ff na laten kijken :)

Ik heb zelf een CTX PR711 (niet de F), deze heeft dus een bijna platte Sony trinitron beeldbuis. Heb ik 2 jaar geleden gekocht voor 830 piek bij comptechworld. Ben er nog steeds supertevreden mee. Ik heb er wel een keer een probleem mee gehad, ik kreeg schaduwlijnen op m'n beeld (waarschijnlijk los soldeerpunt). Maar ik had binnen een paar dagen een gloedjenieuwe CTX op m'n bureau staan dus dat is geen probleem.

Je moet gewoon voor de PR711F gaan, die heeft een volledige vlakke Sony trinitron beeldbuis, is voor een goede prijs te koop. Ook OSD, controls en design van CTX is super. Bij de laatste monitortest die op t.net stond kwam de PR711F ook goed uit de bus.
Nou, ik heb tegen de persoon gezegd dat hij zich maar eens even na moest laten kijken, en je raad het nooit! Hij had een virus :?
Maar goed, ik twijfel alleen nog tussen de PR711F (incl. USB voet en F100,- duurder) en de PR711FL (zonder USB-hub).
Verder zijn de specs. hetzelfde...
BTW, op de site van pcvergelijk.com staat ook een PR711T ?!
Wat dat voor een monitor mag zijn weet ik ook niet, maar het zal wel de PR711FL moeten zijn (dus zonder USB-hub)?!
Ik ging ook speciaal opzoek naar de PR711F omdat ik ook de review heb gelezen, maar toch wil je het ook graag van mensen persoonlijk horen. Bij deze bedankt.

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb nu al ongeveer 1,5 jaar een PR711F en ben er zeer tevreden mee. Heeft erg mooi scherp beeld en kan hoge resoluties en refreshrates aan (draai zelf 1152x864 @ 100Hz).

Of de USB hub die 100,- extra waard is.... tja.. ikzelf vind het best handig, ding heeft alleen 1 GROOT nadeel... hij schakelt zich gelijk met de monitor uit :(