Modem verbonden maar geen internet op ipad/iphone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunjapunja
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-02 17:43
Hallo allemaal, ik dacht dat ik altijd erg technisch was maar krijg steeds meer mijn twijfels

ik had een nieuw smartapparaat (bosch wasdroger) gekocht, maar was even mijn wifi wachtwoord vergeten dus ik dacht log in op mijn ziggo modem, toen voor de zekerheid mijn wifi modem stroom afgehaald en mijn wachtwoord verandert

nu doet mijn laptop het wel met internet, alleen bv mijn iphone die is verbonden op met mijn thuis netwerk alleen blijft die op 4g staan waardoor ik mijn nieuwe apparaat niet kan installeren

en mijn ipad heeft dus wel internet alleen kan ik daar weer geen apps installeren plotseling.

iemand enig idee?

bvd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:31

nelizmastr

Goed wies kapot

Begin eens met uit te schrijven welke apparaten je hebt in je netwerk (merk en type van routers, wifi access points etc.) en hoe dat is aangesloten op elkaar.

Daarna nog eens kort beschrijven hoe de situatie eerst was en wat je hebt veranderd.

Voor hetzelfde geld heb je je draadloze accesspoint als een range extender o.i.d. ingesteld gehad en heeft-ie geen connectie meer met de Ziggo modem omdat het WiFi wachtwoord daarvan is veranderd.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunjapunja
sonos speaker
hp printer
eufy homebase 3
google nest
xbox
laptop

alles draadloos

geen range extender, en heb niks verandert behalve wachtwoord

[ Voor 29% gewijzigd door dunjapunja op 05-01-2024 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Kheos

FP ProMod
dunjapunja schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 16:27:
sonos speaker
hp printer
eufy homebase 3
google nest
xbox
laptop

alles draadloos

geen range extender, en heb niks verandert behalve wachtwoord
dus je hebt je wifi wachtwoord veranderd? Heb je dat dan ook aangepast op al je apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunjapunja
jazeker, op iphone al aantal keren: netwerk vergeten: gedaan om vervolgens te herverbinden

[ Voor 85% gewijzigd door dunjapunja op 05-01-2024 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dunjapunja
ik heb mijn modem inmiddels gereset, sindsdien werkt alles weer. las ook dat IOS 17 problemen heeft vaak met wifi
Pagina: 1