Vanochtend is onze Siemens inbouwoven (type HB634GBS1/26) van ruim 6 jaar overleden. Tijdens gebruik sloeg ineens alles af. Het display werkt niet meer, en de toetsen/knopjes reageren ook nergens op. De stop in de meterkast is er echter niet uitgeslagen.
Ik heb de stroom erafgehaald en na een paar minuten weer aangezet om te resetten, maar geen succes. Mijn eerste gedachte was dat er wellicht een zekering kapot is gegaan. Ik heb de oven eruitgehaald en de achterkant open geschroefd. Ik heb verder geen andere onderdelen aangeraakt.
Ik had verwacht een zekering nabij de stroominvoer te vinden, maar ik kan deze niet vinden. Waar kan ik deze vinden?
:strip_exif()/f/image/lWRH0SstlEk10ngMZZnH8KJJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de stroom erafgehaald en na een paar minuten weer aangezet om te resetten, maar geen succes. Mijn eerste gedachte was dat er wellicht een zekering kapot is gegaan. Ik heb de oven eruitgehaald en de achterkant open geschroefd. Ik heb verder geen andere onderdelen aangeraakt.
Ik had verwacht een zekering nabij de stroominvoer te vinden, maar ik kan deze niet vinden. Waar kan ik deze vinden?
:strip_exif()/f/image/lWRH0SstlEk10ngMZZnH8KJJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vQ1oA4TJoVo1NeCjlJyDOPec.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door RobinNieland op 05-01-2024 16:07 . Reden: Foto's toegevoegd. ]