Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanos1989
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13-05 09:55
Ik ben een onregelmatige gamer die eigenlijk alleen Fifa / GTA speelt. Nu zijn mijn kinderen ook groot genoeg om te gaan gamen en zij willen graag een Nintendo Switch met Mario Kart. Helemaal prima en mijn huidige PS3 :o is sterk aan vervanging toe. Nu heb ik alleen twijfels of ik op de switch (OLED) wel goed FC24 kan spelen, ik kom hier niet direct uit of dit kan en kom wisselende antwoorden tegen.

Zijn er gebruikers die hier ervaring mee hebben, of uitsluitsel kunnen geven?

Daan

Beste antwoord (via Daanos1989 op 06-01-2024 13:46)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is wat je zelf gewend bent, volgens mij is de laatste versie van Fifa op de PS3 Fifa 19 geweest, dus dat is alweer tijdje geleden :P Maar als je die als uitgangspunt neemt.. het draait ongeveer zo. Switch heeft nu ook de frostbite engine gekregen dus het speelt wel aanzienlijk stuk fijner dan de oudere versies.

Heb je echter recent FC24 op een PS5 of Series X gespeeld... dan wordt jouw ervaring op de Switch ronduit dramatisch. 30 fps, 'trage' laadtijden, visueel op een behoorlijk lager niveau gezet. En naar mijn gevoel is de AI daarmee ook 3 tandjes terug gezet, die is op de next-gen al met vlagen 'dom', is dat op de Switch op z'n momenten echt tenenkrommend (met name hoe simpel je doelpunten kan maken, hoe dom keepers zijn).

Maar het is 'prima' game als je slechts een Switch wil hebben, zeker tov Fifa19/PS3 zal het voor je gevoel wel een leuke upgrade zijn. Houd wel in gedachte.. het is en blijft Fifa.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is wat je zelf gewend bent, volgens mij is de laatste versie van Fifa op de PS3 Fifa 19 geweest, dus dat is alweer tijdje geleden :P Maar als je die als uitgangspunt neemt.. het draait ongeveer zo. Switch heeft nu ook de frostbite engine gekregen dus het speelt wel aanzienlijk stuk fijner dan de oudere versies.

Heb je echter recent FC24 op een PS5 of Series X gespeeld... dan wordt jouw ervaring op de Switch ronduit dramatisch. 30 fps, 'trage' laadtijden, visueel op een behoorlijk lager niveau gezet. En naar mijn gevoel is de AI daarmee ook 3 tandjes terug gezet, die is op de next-gen al met vlagen 'dom', is dat op de Switch op z'n momenten echt tenenkrommend (met name hoe simpel je doelpunten kan maken, hoe dom keepers zijn).

Maar het is 'prima' game als je slechts een Switch wil hebben, zeker tov Fifa19/PS3 zal het voor je gevoel wel een leuke upgrade zijn. Houd wel in gedachte.. het is en blijft Fifa.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyman2008
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-05 19:35
Edit: nvm, foutje van mij :')

[ Voor 121% gewijzigd door crazyman2008 op 05-01-2024 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanos1989
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 13-05 09:55
Top, bedankt voor de uitleg. Heb jaren geen tijd gehad vandaar nog de PS3, en inderdaad Fifa 2019 dus dat is niet top inderdaad. Kom er nu af en toe wel weer aan toe dus leuk om iets te doen, maar moet wel ergens op lijken voor die 3 potjes in de week, en tegelijk kan ik die kids met een switch wat wegwijs maken met gamen. Goed om te horen in ieder geval, geen top prestatie maar klinkt voor nu als goed genoeg voor mij.