PC opnieuw geinstalleerd alle drivers van CD geinstalleerd start pc op.. staat meteen vast.. ??? PC staat meteen vast ik snap er niks van.. bios settings veranderd fast writes uit agp 4x uit..niks.. weet iemand wat het is.. wat ik kan doen.. is het een driver probleem?? Of is het algemeen bekend dat deze twee niet met elkaar kunnen gaan...Kan iemand mij hierbij helpen..
misschien zijn de drivers van de CD een beetje buggy? Download eens de nieuwste drivers voor je mobo/vga-card/etc
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Als die PC meteen vast slaat dan is het geen driver probleem.
Zit er een kaart in PCI#1? Zo ja.. eruit halen, PCI1 en AGP delen zelfde IRQ op de KT7.
Ik ben bang dat we wel wat meer info nodig hebben om het probleem daadwerkelijk te kunnen achterhalen.
Trekt de voeding die kaart wel? IRQ conflict? Heb je alle andere kaarten er wel uitgehaald? En *WAAR* slaat "hij vast"? POST ie wel? Boot hij Windows wel? Kan je in Safe Mode booten? Welke versie van Windows eigenlijk? Wat voor drivers staan er op die CD?
Als je in Windows 9x/ME in Safe mode kan booten, haal die Else drivers weg en probeer het eens met de Nvidia WHQL Detonator drivers... 7.58 of 12.40.
Zit er een kaart in PCI#1? Zo ja.. eruit halen, PCI1 en AGP delen zelfde IRQ op de KT7.
Ik ben bang dat we wel wat meer info nodig hebben om het probleem daadwerkelijk te kunnen achterhalen.
Trekt de voeding die kaart wel? IRQ conflict? Heb je alle andere kaarten er wel uitgehaald? En *WAAR* slaat "hij vast"? POST ie wel? Boot hij Windows wel? Kan je in Safe Mode booten? Welke versie van Windows eigenlijk? Wat voor drivers staan er op die CD?
Als je in Windows 9x/ME in Safe mode kan booten, haal die Else drivers weg en probeer het eens met de Nvidia WHQL Detonator drivers... 7.58 of 12.40.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ok het is een abit kt7 met een 300 wat voeding.. videokaart is Geforce 2 GTS 32 mb ddr van Elsa. Ik heb windows 98se geinstalleerd en de drivers van de cd-tjes geinstalleerd.. hij start gewoon op wanneer je in windows zit.. zit ie helemaal vast.. je kan hem alleen nog maar resetten. In pci 1 zit niks die is vrij..ik weet dat de agp en pci 1 de irqŽs delen.. safemode doet ie gewoon..ik zal vanavond ff nieuwste 4 in 1 drivers installeren en nvidia drivers..