Zoals het een goeie tweaker beaamd is ook hier de interesse naar alles van technologie groot. Doorheen de laatste jaren is het aantal smart toestellen en/of domotica items hier gestaag blijven groeien en het einde is ook nog niet meteen in zicht.
resultaat is natuurlijk dat we ondertussen met verschillende ecosystemen in huis zitten, die ik nu graag via google home zou willen bundelen en met assistent aansturen.
We zitten beide met een prive gmail account en telkens er iets nieuws bijkwam, configureerde ik dit vanaf mijn prive account waarna ik de boel ook instelde op haar gsm. Resultaat is dat ze voor de helft van de apps op mijn account inlogt en dus ook mijn voorkeuren overal krijgt (mijn android apps, mijn youtube playlist, mijn zoektermen en favorieten, ...)
Of is de betere optie om een afzonderlijk gmail account op te zetten (familienaam-familienaam@gmail.com) en van daar uit alles in te stellen en beide dan als gezinsaccount toe te voegen? lees enkel gebruiker
Beide opties zijn volgens mij volledig mogelijk, maar zitten er ergens beperkingen op? Of is het louter gebruiksgemak?
Voor een inzicht te geven in wat er hier allemaal draait (zoals je kunt zien komen verschillende ecosystemen ook in dezelfde ruimtes voor)
Philips hue ecosysteem
ledstrip achter tv in living
sfeer verlichting in living
sfeer verlichting in bureau
ledstrip achter tv in slaapkamer
sfeer verlichting in slaapkamer
Niko home ecosysteem
Volledig domotica suting van tuinverlichting
digtal black in keuken als bijkomend controle paneel
Android ecosysteem
2 smart tv's met google tv
2 nvidia shields
2 gsm's
1 tablet
windows ecosyteem
desktop
laptop
Heos/denon ecosysteem
versterker
boxen in de lounge
resultaat is natuurlijk dat we ondertussen met verschillende ecosystemen in huis zitten, die ik nu graag via google home zou willen bundelen en met assistent aansturen.
We zitten beide met een prive gmail account en telkens er iets nieuws bijkwam, configureerde ik dit vanaf mijn prive account waarna ik de boel ook instelde op haar gsm. Resultaat is dat ze voor de helft van de apps op mijn account inlogt en dus ook mijn voorkeuren overal krijgt (mijn android apps, mijn youtube playlist, mijn zoektermen en favorieten, ...)
Of is de betere optie om een afzonderlijk gmail account op te zetten (familienaam-familienaam@gmail.com) en van daar uit alles in te stellen en beide dan als gezinsaccount toe te voegen? lees enkel gebruiker
Beide opties zijn volgens mij volledig mogelijk, maar zitten er ergens beperkingen op? Of is het louter gebruiksgemak?
Voor een inzicht te geven in wat er hier allemaal draait (zoals je kunt zien komen verschillende ecosystemen ook in dezelfde ruimtes voor)
Philips hue ecosysteem
ledstrip achter tv in living
sfeer verlichting in living
sfeer verlichting in bureau
ledstrip achter tv in slaapkamer
sfeer verlichting in slaapkamer
Niko home ecosysteem
Volledig domotica suting van tuinverlichting
digtal black in keuken als bijkomend controle paneel
Android ecosysteem
2 smart tv's met google tv
2 nvidia shields