[Multi] Prince of Persia The Lost Crown

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:34

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:37

Linksquest

[Multi] Prince of Persia The Lost Crown Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HcrbVIV7IzLM6uh1IJIeEKBJHrg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1sSafwS5ivEgBjo4qcNmRnPg.jpg?f=user_large
Ontwikkelaar: Ubisoft, Ubisoft Montpellierd
Uitgever: Ubisoft
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEDm5tqL1e-c3X4m7m7VmWAc5MQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULMmL7RE3FpIhUXpRWDn9mCN.webp?f=user_large Xbox One, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large PS4 & PS5,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNdSjBRZe98Y94rdypDpL8INrhU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gPUrSVK8gX68g3hp0jDtpEXK.png?f=user_large Nintendo Switch
Release-datum: 15-01-2024

Duik in een stijlvol en spannend avontuur in deze platformer vol actie, die zich afspeelt in een mythologische Perzische wereld waar je de grenzen tussen tijd en ruimte kunt manipuleren. Speel als Sargon en groei van een talentvolle zwaardvechter tot een uitzonderlijke legende. Word een meester in acrobatische gevechten en ontgrendel unieke tijdkrachten en supervaardigheden.

Laat je innerlijke krijger los
Gebruik je tijdkrachten, vechtmoves en platformvaardigheden om dodelijke combo's uit te voeren en de door tijd verwrongen vijanden en mythologische wezens te verslaan.

Verlies jezelf in het wonderbaarlijke mount Qaf
Ontdek een vervloekte, door Perzië geïnspireerde wereld met reusachtige bezienswaardigheden en verken een grote hoeveelheid gedetailleerde biomen met elk hun eigen identiteit, wonderen en gevaren.

Beleef een episch avontuur
Dompel jezelf onder in een Perzisch, mythologisch fantasy-avontuur met een meeslepend en origineel verhaal. Wees slim en los puzzels op, zoek naar verborgen schatten en voltooi opdrachten om meer te weten te komen over deze verwrongen plek.

Systeemeisen en edities

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkTb61bpbbbHFIpqTfiAjLhsxKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DBTDD3OpLINDnqJTSxl2nqIv.jpg?f=fotoalbum_large

Edities:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAcFCw3u4zq1DX4FDqeHI9nWSYs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8dEcku8HaHPbLn9jVbM39uFF.webp?f=fotoalbum_large

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJiqkQXu2x16tEQuKwOv0lffK7A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N45Z7lGSmG72nZPV2ur4XA6G.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SMCSZCHNjLxpNEHAxutz_BzbNQg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gs8v1e0KZJz3wVfArti9obaa.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzMNCOzUQnLHbkGUSsYrmacDbWA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o9NTMwzsjQQuapfGQe4tCyhN.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YBzUPOcYiSXWwIxSNDk9B7yRKpY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DS9TiRGC4GpHpRoQSZZxEO9q.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IjF7dsIh5-ry2AK-K7a9BMYbO4M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vtPYw3mu8OyGPH8vPqLkng11.jpg?f=fotoalbum_tile

mede-auteurs gezocht, doe gerust een dm
^ Naar boven ^

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 05-01-2024 08:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nice, deels wel zin in deze game, heb hem op mijn verlanglijstje staan voor de verjaardag.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-05 14:22
Ook nog beschikbaar op de PS4. Had hem op de radar afgelopen jaar, compleet weer vergeten maar nu weer terug op de radar. En beschikbaar op de PS4 dus wellicht een buy tijdens een sale einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik had zelf de Sands of Time remake al langer op mijn rader, wat daar ooit nog van gaat komen vraag ik me toch wel af, als die ooit nog gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-05 15:18
Linksquest schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 17:10:
Ik had zelf de Sands of Time remake al langer op mijn rader, wat daar ooit nog van gaat komen vraag ik me toch wel af, als die ooit nog gaat komen.
Dat vraag ik me ook bij Beyond Good and Evil 2 af[die andere Ubisoft game] ;)

Als ik iets op m'n verlanglijstje heb staan dan is het Beyond Good and Evil 2 & Splinter Cell.

[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 05-01-2024 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Naar deze MetroidVania achtige Persia kijk ik enorm uit.Het is van de studio die ook Rayman Legends heeft gemaakt[Ubisoft Montpellier]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Morgen de 11e komt er een demo online :)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 10-01-2024 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
O nice, als ik de tijd heb ga ik hem zeker proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De reviews zijn er!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4Ty5DHqReyqFE4q01aYcixgWjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EIg3DFbAvLlDqPfVglL8XVA4.jpg?f=fotoalbum_large
  • 9.5 - XboxEra
  • 9.5 - PSX Brasil
  • 9.5 - WellPlayed
  • 9 - PSU
  • 9 - MP1st
  • 9 - Easy Allies
  • 9 - Prima Games
  • 9 - The Sixth Axis
  • 8.5 - Gaming Nexus
  • 8 - IGN
  • 8 - TechRaptor
  • 8 - Push Square
  • 8 - GamingTrend
  • 5/5 - AOTF
  • 4/5 - VGC
  • MC: 87
  • OC: 87

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 11-01-2024 18:19 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Voor mij een must-have titel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:19:
De reviews zijn er!

[Afbeelding]
  • 9.5 - XboxEra
  • 9.5 - PSX Brasil
  • 9.5 - WellPlayed
  • 9 - PSU
  • 9 - MP1st
  • 9 - Easy Allies
  • 9 - Prima Games
  • 9 - The Sixth Axis
  • 8.5 - Gaming Nexus
  • 8 - IGN
  • 8 - TechRaptor
  • 8 - Push Square
  • 8 - GamingTrend
  • 5/5 - AOTF
  • 4/5 - VGC
  • MC: 87
  • OC: 87
Mooie scores, benieuwd als ik hem naderhand heb wat ik ervan ga vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:30
Even de demo geprobeerd, speelt lekker weg op de Portal. Vermaak me er goed mee. Of ik er €60 voor zou betalen, dat weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:12
Daan0s schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:18:
Even de demo geprobeerd, speelt lekker weg op de Portal. Vermaak me er goed mee. Of ik er €60 voor zou betalen, dat weet ik nog niet.
De game is 49,99. Prima prijs vind ik zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Demo heeft de verwachtingen waar gemaakt. :)
Had de game van de week al bij Bol besteld.

Qua tech zit het ook goed.

[ Voor 90% gewijzigd door jori040 op 11-01-2024 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 14:39
De game stond niet op mijn radar, maar na de goeie reviews toch maar even de demo gedownload. Vanavond eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:50

s0kkie

Cowabunga

Bij mij is de game weer van de wishlist gehaald na het proberen van de demo, leuk idee en op zich wel weer een beetje zoals de allereerste PoP maar het is toch niet helemaal mijn ding (vooral combat en de animaties voelen raar).
4 dagen later komt toch de TLOU2 remaster en daar ben ik meer hyped voor ook al heb ik de PS4 versie al 3 keer uitgespeeld :P

[ Voor 21% gewijzigd door s0kkie op 12-01-2024 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De demo begint wel tof! Misschien wacht ik wel even op een aanbieding. Toch een volle backlog. Het is overigens goed geoptimaliseerd, want hij draait op 1440p op Ultra met FSAA super vloeiend op mijn Legion Go! Mooi spel voor onderweg ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Hier gewoon vanuit Aken de opdracht gegeven alvast de Demo te downloaden 😝

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U63UH_VN7shxjaXMwBC1RJ0a3e8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tJMTdwIE7vZkCYTObL8r9875.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb het spel gespeeld, kon er nog niet echt inkomen en ga het later weer een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik moet de Demo nog proberen, hopelijk straks even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb de Demo net gespeeld, deed er ongeveer 40 minuten over. Geen verkeerde game, maar ook niet eens dat ik nu op release ga kopen. Ik heb de Demo gestreamd en ben deze nu naar Youtube aan het omzetten, zal hem hier straks delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:03
Leuk voor eens op Gamepass oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:43
Vanochtend bij Ubisoft gedownload en gespeeld
Erg. Verslavend speelt erg soepel ziet er cool uit vanavond weer verder als je een ubi + abbo
Heb kan je nu al de game downloaden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb hem weer verwijderd, na 2 kansen te hebben gegeven.
Misschien pak ik het spel ooit nog wel een keer weer op, maar kan er nu momenteel niet inkomen en heb het nog te druk met andere spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Deel de mening van @Beaudog voor een deel, speelt lekker weg en voelt soepel aan, verslavend vond ik hem dan voor nu nog niet, alleen jammer dat een baas gevecht kwam, de demo stopte. Zeker een game die ik wil gaan spelen, maar andere games hebben voor mij toch even meer voorrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:36

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Als ik de beelden kijk dan ademt het mobile game. Heel erg oppervlakkig van me, maar ondanks de hoge cijfers ga ik deze game niet full price kopen.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Het zou denk ik ook wel op een mobiel kunnen draaien, denk wel een high end smartphone, maar het kan zeker weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Laatst online: 07:05
Ik heb gisteren de demo gespeeld en gelijk een preorder geplaatst (want Xbox komt later for some reason). Over het algemeen kan ik vele uren kwijt in Metroidvania's, dus dat zal nu ook wel goed komen.

@Mog Ik vind de simpele graphics eigenlijk wel prima. Ze doen wat ze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
ErikT738 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:29:
Ik heb gisteren de demo gespeeld en gelijk een preorder geplaatst (want Xbox komt later for some reason). Over het algemeen kan ik vele uren kwijt in Metroidvania's, dus dat zal nu ook wel goed komen.

@Mog Ik vind de simpele graphics eigenlijk wel prima. Ze doen wat ze moeten doen.
Dat is apart, had even bij Budgetgaming gekeken, en daar staan ze alle 2 op morgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIpOA4dKFH73BXEErFc9B2SYM6Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B2X4KtVuTYwM2HAg2uCC7wLu.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v895bvYxk3cHm2nfmKfVeUwJG30=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PtRDcoL8mWuH459o0MQlm2gW.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Laatst online: 07:05
Linksquest schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:59:
[...]

Dat is apart, had even bij Budgetgaming gekeken, en daar staan ze alle 2 op morgen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik begrijp het ook niet helemaal. Sommige sites houden 15 januari aan voor Switch en PlayStation, terwijl andere sites 18 januari gebruiken voor alle platforms. Ik heb ook een reclame email gehad eerder deze week waar alleen de Switch en PlayStation versies werden getoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:43
Gisteravond op de g cloud geprobeerd dat liep super .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
ErikT738 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:27:
[...]

Ik begrijp het ook niet helemaal. Sommige sites houden 15 januari aan voor Switch en PlayStation, terwijl andere sites 18 januari gebruiken voor alle platforms. Ik heb ook een reclame email gehad eerder deze week waar alleen de Switch en PlayStation versies werden getoond.
Apart, vooral omdat het maar om een paar dagen gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Dit is een verrassend goede metroidvania geworden. Vooral de afwisseling tussen exploration en (best pittige) boss fights kunnen mij wel bekoren. De graphics zijn op zijn best functioneel te noemen maar het zoeken, puzzelen en vechten zijn prima te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-05 12:10
Net gekocht, hopelijk vandaag wat tijd om te spelen :) ik kan mij de preview nog heugen en die was niet heel positief. Gelukkig toch positieve reviews bij de daadwerkelijke launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01:25

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

37,41€ voor de ps5 versie op amazon belgië. Twijfel om deze toch te halen want vond de demo wel vlot spelen.

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Een gemiddelde userscore van 9,3 op metacritic zegt genoeg lijkt me. Ik ga momenteel richting het einde van het spel met een 100% completion op een paar collectibles na. Echt een geweldige game en een mooi begin van 2024 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Het is een goed spel en ik vermaak me er prima mee maar de difficulty spikes slaan echt helemaal nergens op! Zeker bij bepaalde boss battles of platform stukken is de moeilijkheidsgraad plots met een factor 100 verhoogd.

Dit is erg jammer en doet behoorlijk afbreuk aan de gehele ervaring en flow van het spel.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-05 12:10
ik vind het spel echt heel moeilijk :') gelukkig kun je de difficulty redelijk naar eigen wens aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:57:
ik vind het spel echt heel moeilijk :') gelukkig kun je de difficulty redelijk naar eigen wens aanpassen
Ik heb bij een bepaalde boss battle uiteindelijk de difficulty omlaag gezet (en daarna weer op warrior) want ik had geen zin om na een uur nog niet verder te komen. Wat dat betreft lijkt het soms een spel te zijn dat aan de ene kant een From Software spel wil zijn qua moeilijkheidsgraad (met bosses) en dan weer een casual spel.

Qua platform heeft de moeilijkheidsgraad nog het meeste weg van Super Meat Boy, zeker de latere levels van dat spel.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
De game inmiddels uitgespeeld met 94% completion op difficulty hero. Pittig maar do-able. Een vriend heeft hem uitgespeeld op immortal, maar dat was voor mij net te frustrerend.

Spel krijgt van mij een 9 en hoop dat ze hier een vervolg aan geven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Het doel ook uitgespeeld op 64% completion en heb bij de laatste boss battles toch de difficulty wat omlaag gezet (speel normaal op warrior). Het was een goed spel maar het is jammer dat er geen new game plus inzit. Ik heb nu niet echt de behoefte om alles te halen en sterker te worden aangezien er toch geen boss battles meer zijn.

Verder had het spel wat gestroomlijnder mogen zijn qua difficulty op zowel boss battles als platform elementen. Maar hoe dan ook heb ik genoten van het spel en is het een spel dat ik vanaf de eerste dag "exclusief" heb gespeeld zonder ook nog andere spellen tussendoor te doen. Dat gebeurd lang niet bij alle spellen. Een solide 8,5 en hoop ook op een vervolg!

Ps. die credits zijn echt abnormaal lang. Heb de snelheid verhoogd met het afspelen maar zelfs dan duurt het een eeuwigheid. Zag een filmpje op youtube en op normale snelheid duurt het gewoon bijna 2 uur! Het lijkt wel alsof heel Ubisoft en hun moeder aan het spel hebben gewerkt.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
MazeWing schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:01:

Ps. die credits zijn echt abnormaal lang. Heb de snelheid verhoogd met het afspelen maar zelfs dan duurt het een eeuwigheid. Zag een filmpje op youtube en op normale snelheid duurt het gewoon bijna 2 uur! Het lijkt wel alsof heel Ubisoft en hun moeder aan het spel hebben gewerkt.... 7(8)7
Haha, ja ik dacht exact hetzelfde, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Anderen al lekker bezig geweest me de side quest the impossible climb. Niet super impossible maar wel een vermakelijke platform uitdagingkje. Ben nu in twijfel of ik nog op zoek ga naar 3 bloemblaadjes en 2 wapen upgrade dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Exactor it schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:46:
Anderen al lekker bezig geweest me de side quest the impossible climb. Niet super impossible maar wel een vermakelijke platform uitdagingkje. Ben nu in twijfel of ik nog op zoek ga naar 3 bloemblaadjes en 2 wapen upgrade dingen.
Waar kan ik die quest krijgen? Mogelijk dat ik 'm al wel gehad heb want de naam zegt me wel iets.

Maar aangezien ik het spel al uit heb gespeeld en er geen new game + is zie ik weinig meerwaarde om nog verder spelen. Als iets mij niets interesseert dan is het wel iets op 100% uitspelen voor achievements/trophy's.

Hopelijk voegen ze new game + nog met een patch toe zodat ik weer een incentive krijg om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
MazeWing schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 07:41:
[...]

Waar kan ik die quest krijgen? Mogelijk dat ik 'm al wel gehad heb want de naam zegt me wel iets.

Maar aangezien ik het spel al uit heb gespeeld en er geen new game + is zie ik weinig meerwaarde om nog verder spelen. Als iets mij niets interesseert dan is het wel iets op 100% uitspelen voor achievements/trophy's.

Hopelijk voegen ze new game + nog met een patch toe zodat ik weer een incentive krijg om te spelen.
Als je hem hebt zie je de completed side quest tussen de andere side quests staan. De side quest zelf is bovenin upper city. Linksboven de iconen van hangende platformen maar een paar kamers verder. Er is daar een 'geheime' deur waar je door moet. Je moet drie bellen verzamelen terwijl je van bewegende platform naar bewegende platform springt (alle platforms hebben boven en onder spikes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
MazeWing schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 07:41:
[...]

Eens, maar zodra je op de hogere difficulties gaat spelen, zal je wel alles "moeten" exploren, voor t vergaren van upgrades. De bossfights op Hero zijn al geen kattenpis let alone op immo. Dan kom je er niet mee weg, om hele stukken te skippen.

Zou leuk zijn als er nog updates komen in de vorm van DLC of new game plus.

[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 02-02-2024 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
En 100% uitgespeeld. Laatste paar dingen maar met een guide gedaan (map genie is wel handig) omdat de hele kaart zichtbaar was en ik een paar markers kwijt ben geraakt en een paar collectibles niet opgeslagen zijn door wissel tussen consoles.

Prima spelletje wel. Ik had iets meer platform puzzles wel goed gevonden en of een goed verhaal of geen verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
edit. gevonden.

[ Voor 116% gewijzigd door Farabi op 14-02-2024 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RktzHDVohWZhBi6oKZOoGNR-wb0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/E7LVhfFIy4rf9qBNKIpFbBU7.webp?f=user_large

De roadmap voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Ik snap niet dat ze geen new game plus toevoegen :?

Ik heb het spel uitgespeeld maar (lang) niet alles unlocked. Nu kan ik wel de savegame vóór de final boss laden maar daar heb ik weinig zin in. Ik zou het echt leuker vinden om het spel te beginnen met alle powers die ik reeds heb en dan (alsnog) de rest te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Snap ik helemaal, en inderdaad jammer dat het er (nog) niet bij zit, helaas op hun roadmap word er ook niks over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 15:28
Heb de game ook maar besteld voor 4,95 bij amazon. Had nog een tegoed bon over, denk probeer maar. Voordat de bon verlopen is.

Had de game toch al op mijn wensenlijst, duurt nog wel week voordat hij binnen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:06
Wat een geweldig spel is dit, enorm goed gemaakt. Erg leuk en het geeft zeker die "nog effe een uurtje" gevoel :)

Nu ik deze speel, heb ik ineens groot vertrouwen in Beyond good & evil 2.

[ Voor 25% gewijzigd door mister_S op 06-08-2024 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hij is inderdaad ook best goed, geweldig wil ik ook niet zeggen. Maar echt zo'n game dat je soms nog ff wat langer door gaat dan je zou willen.

Sommige eindbazen zijn wel lastig vind ik.

• G.Scholtens
Hoop dat iemand mij kan helpen, ik zit ergens in het stuk bij de the depth. Mijn map is gestolen, dus ik heb al geen idee waar ik heen moet. Maar ergens zit zo'n best die je alleen voorbij kan via een teleporting ofzo, geen idee of ik dit ding al heb. Zit al dagen vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 14:02
Zit deze game nu bijna een half jaar later te spelen maar heb toch wel wat op en aanmerkingen over deze game.

Het verhaal van het vastzitten in The Depths van hierboven herken ik ook. Eerste keer ben ik die oude kerel ook misgelopen en zat ik ook oneindig lang te loopen waardoor ik uiteindelijk dood ging. Tweede keer een andere keuze gemaakt en toen kwam ik wel uit. Maar je hebt geen map en je hebt heel af en toe aan het einde van een segment een halve seconde dat je die kerel een kant op ziet gaan. Daarnaast duurde dat stukje echt onnodig lang. Voor mijn gevoel zat dat er alleen maar in om tijd te rekken en het onnodig moeilijk te maken.

Ander dingetje wat mij mateloos stoort. De Wak Wak bomen en de fast travels. Ze hadden gewoon fast travel bij elke boom moeten zetten. De plekken zijn nu te willekeurig. Daarnaast ook al meerdere keren gehad je dat je mega lang loopt te speuren en door random afslagen die je neemt, dat je heel lang geen bomen tegen komt. Vervolgens loop je zonder potions ineens tegen een locked kamer aan of een bruut van een kerel. Ga je dood, moet je het hele stuk weer afleggen.

Laatste dingetje wat mij tegenviel was een platform challenge. In de Super Mario Maker community is een doodzonde/steek in je level: Blinde sprongen in het diepe met daaronder dodelijke speren. En Ubisoft doet dit gewoon in een retail game. En als je het weet te halen, dan krijg je 100 time christals. Wat een reward…

Bij mij komt de game op een 7,5/8 uit. Speelt inderdaad erg lekker maar er zitten zeker wat ruwe randjes omheen. Combat is overigens niet mega moeilijk op Warrior. Maar speel nu ook Elden Ring, dan is dit goed te doen.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 14:02
En wat betreft de difficulty spike. Ik zie hem nu ook. Eerst Kiana die zoveel downtime heeft dat je haar niet kan aanvallen.

Gevolgd door Azhdaha. De staart op laser aanval zou te parry-en moeten zijn. Geen idee wat de window daarvan is.
Pagina: 1