Toon posts:

ITIL-software

Pagina: 1
Acties:
  • 422 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand een stukje software wat voldoet aan de volgende eisen:

- Incidenten/problemen melden
- Incidenten/problemen oplossen
- Rapportages makne
- Requests For Changes-aanvraag
- Kennisdatabase waarin gebruikers kunnen zoeken
- De tool autom,atsich zoekt in de kennisdatabse naar een mogelijke oplossing
- Liefst webbased

Verwijderd

Ik heb in mijn vakantie baantje met Applix gewerkt om helpdesk problemen in te boeken, maar ik denk dat je het hier ook wel voor kunt toepassen

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Een ander pakket is Marval.
http://www.marval.com

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

S.I.S. (Lotus Notes) Voldoet aan dat alles en is de beste tool die ik ken. Zeer effectief en gebruiksvriendelijk (ook naar de gebruikers toe, als je meer informatie over S.I.S. wil stuur dan even een mailtje naar h.lantinga@flex-os.nl dan probeer ik hier wat documenten van het netwerk te trekken)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Een tool die ik ken en mee gewerkt heb is Advanced HelpDesk.
AHD. Net zoiets als Applix alleen trager.

Viva la Netherlands!

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

Topdesk
alleen zou ik deze niet aanraden de webbased versie wel maar niet de API versie....
(schijnt op de ITIL schaal wel heel hoog te scoren)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 15:04 schreef ye_greate96 het volgende:
Een ander pakket is Marval.
http://www.marval.com
ik neem aan www.marval.co.uk :)

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-07 20:00

JaQ

redbox wordt ook veel gebruikt

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
Support Magic... ook erg goed...

en mocht je iets basics willen hebben dan is ISIC van Rijnhaven ook erg leuk... (Als het nog bestaat)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Top desk... fantastisch.. LoL... behalve met Oracle.. hehehehe

Maar inderdaad HP Openview en dan met web server installeren. is heel handig. Nou ja zelf mee gewerkt en 4.0 zal een hele verbetering zijn >:)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
bij mij op het werk hebben ze topdesk daar hoor ik vaak dat ze er flopdesk tegen zeggen. :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

Op zaterdag 08 september 2001 15:28 schreef intert0y het volgende:
bij mij op het werk hebben ze topdesk daar hoor ik vaak dat ze er flopdesk tegen zeggen. :)
bij ons is het Topcrash :+
Fuckdesk
flopdesk
etc :)

Verwijderd

wij gebruiken ook ITSM van HP http://www.openview.hp.com/. Voldoet prima, ca 1000 nieuwe entries per week, 6000 eindgebruikers.

Verwijderd

oh man, die vreselijke onzin van je werk ga je toch niet in het weekend het ook nog over hebben he?!?!

haha hou op!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 00:06

C0nscious

Mysteryman.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 18:22
Wij gebruiken ARS van Remedy (www.remedy.com ofzow), bijgenaamd aars omdat het grote konten zuigt (traag als dikke poep, maar managers love it (ze hebben een tool om hun bestaan te rechtvaardigen)).

Slash Care
Mementô

Verwijderd

Neus is rond op http://www.helpdeskinst.com

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

even een kick van een oud topic...

Ik ben onderzoek aan het doen naar een ITIL/CRM/Call logging tool en alle topics die ik hier over vind zijn vrij oud, dus vandaar mijn vraag:
Wie heeft er ervaringen met de huidige versie's? ik ben met name benieuwd naar de ervaringen met programma's met een pay_per_use/SaaS styl programma's als salesforce.com.

De speciefieke vereisden heb ik nog niet concreet dus vandaar een vrij algemene vraag, wat is jullie ervaringen en welke onderdelen werken goed en welke minder?
BVD :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:48

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

intert0y schreef op zaterdag 08 september 2001 @ 15:28:
Ach ja, dat soort afkortingen heb je natuurlijk overal voor en binnen alle gelederen. bonkyo ipv onkyo, microshit ipv microsoft etc. Dat hoeft niet direct iets over het product zelf te zeggen. Bij topdesk is het als bij zo veel andere producten; het hangt voor een groot deel af van de inrichting. Zelf vind ik topdesk overigens prima voldoen voor de doorsnede organisatie. Het is juist de specifieke zaken waarop topdesk vooral beperkt is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Start dan toch liever even een nieuw topic zodat iedereen niet gaat reageren op berichten van 6 jaar geleden ;) Dan kun je meteen Policy: Alle regels die op het forum gelden even in je achterhoofd houden wat betreft de informatie die je in je topicstart kan zetten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.