Nog wat vragen over afbouw HWI

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 14:02

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Topicstarter
Hallo,

Tussen de regels van de berichtgeving op HWI door lezend, verwacht ik dat de site naar statische HTML of zoiets omgezet wordt, en de huidige code achter de site niet langer zal draaien.

Dat levert nog wat vragen op:
  • Blijven URL's zoals ze zijn? Er zijn natuurlijk honderduizenden URL's naar artikelel op HWI, ook ik heb vervuldig in reacties en forumposts op Tweakers naar HWI gelinkt?
  • Blijven gebruikersrecencies on-line of moet ik mijn recensies backupen? Ik hoop het eigenlijk wel.
  • Worden gebruikersrecensies geannonomiseerd? Daar zou ik op dit punt minder blij mee zijn: Het wordt dan lastig aan te tonen dat ik het geschreven heb. Er zijn altijd onverlaten die daar mee aan de haal gaan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 13:10

DaFeliX

Tnet Devver
We zijn inderdaad voornemend om een statische HTML versie van de site aan te bieden. Of dit gaat lukken weten we nog niet zeker.
Deze versie zal in elk geval geen user-generated content bevatten, dus reacties e.d. komen daar niet in. Het gaat voor alsnog puur om het nieuws en de redactionele reviews.
  1. We bieden deze versie alleen aan als de URLs 'tzelfde blijven. Anders heeft 't aanbieden van zo'n versie imo ook geen nut
  2. Nee, alle user generated content gaat weg, dus ook recenties. Deze zal je dus zelf moeten backuppen
  3. Nope, deze gaan weg
Overigens is dit niet iets voor de redactie, ik verplaats je topic dus even naar LA

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet