Wijziging User Review - MacDokie en Kentaro04

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 19:23
Kentaro04 had geboden op mijn veiling en weigerde het product af te nemen. Alhoewel het juridisch niet bindend is, vond ik dit onsportief naar de andere gebruikers en heb een negatieve review geplaatst, wat hij vervolgens bij mij deed.

We zitten er beiden niet op te wachten. Verzoek om beide reviews te verwijderen:

https://tweakers.net/gallery/30364/aanbod/

en

https://tweakers.net/gallery/1935634/aanbod/

Vast bedankt.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentaro04
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15-09 18:20
Ik had een aantal dagen geleden op MacDokies advertentie geboden. Ik zocht namelijk naar een nieuwe videokaart. Ondertussen zat ik ook naar andere advertenties te kijken en had ik daarbij een andere advertentie op marktplaats gevonden en de videokaart daarop gekocht. Ik kreeg daarna na een bepaalde tijd een melding dat ik de veiling bij MacDokie gewonnen had. Aangezien ik al een andere videokaart had gekocht probeerde ik me te verontschuldigen tegenover hem. (Hij had een ander bericht gestuurd waarin hij vroeg of ik nog interesse had) Hierbij zei ik dat ik me terugtrok uit de biedingen omdat ik al iets anders had aangeschaft. Ik dacht dat het gesprek hierbij afgesloten was. Tot mijn verbazing kreeg ik de volgende ochtend een 1 ster review binnen wegens het '' a-relaxed zijn '' tegenover hem. Ik heb hierna maar een review teruggegeven waarin ik onder andere zei dat ik vind dat het onacceptabel was hoe hij hier gehandeld heeft.

Nu vraag ik hierbij ook om beide reviews weg te halen

Mvg,
Jasper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 19:23
Ik kijk tegen een veiling anders aan als tegen een gewone advertentie. Nadat je een veiling wint, sluit de advertentie niet voor niets als ‘verkocht’. Maar ik overreageerde uit irritatie te snel op mijn telefoon (hence de spelfouten). Mensen maken wel eens foutjes.

Fijn dat je akkoord bent. Mod? Kun je het fixen?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beide reviews verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.