Coolblue (BlueBuilt 22kW) of een Zaptec Go 22kW laadpaal??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmeijlink
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 21:33
Hi,

Ik ben zoekende naar een laadpaal voor mijn toekomstige Volvo XC40 recharge (april '24 levering). Nu heb ik 2 offertes ontvangen: een van Coolblue (BlueBuilt 22kW) en een Zaptec Go 22kW. Qua prijs is de BlueBuilt een paar 100 euro duurder. Waar moet ik nu op letten om een keuze te maken? Puur de prijs of is de een "beter" dan de andere? Opladen, Dynamic load balancing en "slimme software" hebben ze beide. Een oplaadschema alleen in daltarief (regelbaar in de auto) is toch het voordeligst of is dat te kort door de bocht? Ik heb overigens zonnepanelen. Maakt dat ook nog uit qua paalkeuze? Bij Coolblue heb je overigens tegen een maandelijkse vergoeding meer inzicht/mogelijkheden. Is dit de moeite waard? Of raden jullie een hele andere paal aan beter passend bij de Volvo?

Thanks! Heiko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nog een derde keuze: deze Lidl Wallbox 22 kW voor €299,-
https://www.lidl.nl/p/ult...-wallbox-22-kw/p100356637
Afbeeldingslocatie: https://www.lidl.nl/assets/gcpc1e94a4c0f0247a5bd0b5256639ff59b.jpeg

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@hmeijlink Is je Volvo al binnen en voor welke laadpaal ben je uiteindelijk gegaan?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmeijlink
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 21:33
hi @Greatsword ,
Ja, mn Volvo XC40 recharge rijd ik nu een maand en ben er erg blij mee. Qua laadpaal heb ik uiteindelijk gekozen voor de Zaptec Go. Ook daar ben ik erg blij mee (strak design, fijne app en voldoende inzicht voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devinet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
hmeijlink schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:31:
hi @Greatsword ,
Ja, mn Volvo XC40 recharge rijd ik nu een maand en ben er erg blij mee. Qua laadpaal heb ik uiteindelijk gekozen voor de Zaptec Go. Ook daar ben ik erg blij mee (strak design, fijne app en voldoende inzicht voor mij).
Hi hmeijlink,

Ben je nog steeds tevreden met je laadpaal? Ik sta op het moment voor dezelfde keuze met dezelfde auto en overweeg ook een zaptac go. Was even benieuwd naar je ervaringen.