Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:33
Ik ben op zoek naar nieuwe earbuds en heb blijkbaar nogal specifieke eisen.
Buiten ANC, Ambient sound passtrough, touch controls zoek ik nog iets.
Ik wil hem gebruiken op 3 apparaten.
Laptop thuis tijdens het gamen
Mobiel tijdens het fietsen
Werstation op het werk tijdens het werken.

Nu weet ik dat headsets van de huidige dag over het algemeen wel gekoppeld kunnen worden aan 2 apparaten tegelijk, maar hoe zit dat met 3 en hoe eenvoudig kan je tussen die 3 schakelen?

In reviews, specs etc. kan ik het niet vinden en omdat het wordt beschouwd als een hygiene product, is testen en terugsturen behoorlijk lastig.

Vandaar dat ik mij wend tot de leden al hier, heeft iemand vergelijkbare eisen en een goede oplossing gevonden?

In eerste instantie kwam ik zelf uit bij de JBL tour pro 2, mede omdat je in de oplaadcase ANC kan aanzetten (en daarmee lastige collega's 'uit' :9 ) maar ik krijg de vragen niet beantwoord.

[ Voor 5% gewijzigd door Zilverdael80 op 04-01-2024 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
@Zilverdael80
Je hebt toch nooit alle 3 de apparaten op hetzelfde tijdstip aan staan? Het hele idee van 2 apparaten tegelijk is dat je je laptop/pc en telefoon tegelijk verbonden hebt en dat je kan switchen tussen die 2 apparaten. Dus je kijkt iets op je laptop, je telefoon gaat over en je kan direct het gesprek beginnen en je laptop pauzeert.

Dus earbuds koppelen aan je telefoon, laptop en werkstation en klaar.
Zilverdael80 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:05:
[...]

Nee, hooguit 2 van de 3 ...
Maar ik heb zeer weinig trek om elke keer (5 keer per dag) opnieuw de headset te koppelen aan een ander apparaat.
Dan gaat het vanzelf goed, zodra een apparaat buiten bereik is wordt de verbinding verbroken. Komen je earbuds in bereik gaat automatisch de binding weer terug.
Wordt alleen een probleem als ze alle 3 bij elkaar zijn, dan zal je 1 verbinding moeten uitschakelen. Maar dat zal dus bijna nooit voorkomen.

[ Voor 108% gewijzigd door chrisborst op 04-01-2024 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Nu online
Het is toch een kwestie van koppelen met een apparaat.

En dan wanneer je earpods met het specifieke apparaat wilt gebruiken, verbind je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:33
chrisborst schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:03:
@Zilverdael80
Je hebt toch nooit alle 3 de apparaten op hetzelfde tijdstip aan staan?
Nee, hooguit 2 van de 3 ...
Maar ik heb zeer weinig trek om elke keer (5 keer per dag) opnieuw de headset te koppelen aan een ander apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:48

Emiel1984

Made in NL

Dan zoek je earbuds welke met 2 apparaten tegelijk kan verbinden. Daar kan je geloof ik wel op zoeken :).

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Als je hem eenmaal gepaired hebt dan kan je deze blijven koppelen, het eerst (of eerste 2) beschikbare apparaat dat automatisch verbinding maakt 'wint'. Mijn eenvoudige JBL 230NC doen het zo in ieder geval. Zelfs mijn goedkope €15 backup philips van de action werken zo alleen kunnen die maar 1 device tegelijk.

Overigens 2 tegelijk actief is vaak zo dat 1 het audio profiel krijgt toegewezen en de ander het voice profiel. 2 tegelijk passief is diegene die het eerst geluid maakt hoor je, notificatie geluidjes hoor je dan zeg maar van beide devices maar speelt er een muziek af dan zal je de ander niet horen (of gaat tijdelijk op pauze).

[ Voor 71% gewijzigd door DukeBox op 04-01-2024 15:11 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:48

Emiel1984

Made in NL

Pricewatch filter voor multipoint supported earbuds:

categorie: Hoofdtelefoons

[LTS][MTS][HTS]

Pagina: 1