Ik ben op zoek naar nieuwe earbuds en heb blijkbaar nogal specifieke eisen.
Buiten ANC, Ambient sound passtrough, touch controls zoek ik nog iets.
Ik wil hem gebruiken op 3 apparaten.
Laptop thuis tijdens het gamen
Mobiel tijdens het fietsen
Werstation op het werk tijdens het werken.
Nu weet ik dat headsets van de huidige dag over het algemeen wel gekoppeld kunnen worden aan 2 apparaten tegelijk, maar hoe zit dat met 3 en hoe eenvoudig kan je tussen die 3 schakelen?
In reviews, specs etc. kan ik het niet vinden en omdat het wordt beschouwd als een hygiene product, is testen en terugsturen behoorlijk lastig.
Vandaar dat ik mij wend tot de leden al hier, heeft iemand vergelijkbare eisen en een goede oplossing gevonden?
In eerste instantie kwam ik zelf uit bij de JBL tour pro 2, mede omdat je in de oplaadcase ANC kan aanzetten (en daarmee lastige collega's 'uit'
) maar ik krijg de vragen niet beantwoord.
Buiten ANC, Ambient sound passtrough, touch controls zoek ik nog iets.
Ik wil hem gebruiken op 3 apparaten.
Laptop thuis tijdens het gamen
Mobiel tijdens het fietsen
Werstation op het werk tijdens het werken.
Nu weet ik dat headsets van de huidige dag over het algemeen wel gekoppeld kunnen worden aan 2 apparaten tegelijk, maar hoe zit dat met 3 en hoe eenvoudig kan je tussen die 3 schakelen?
In reviews, specs etc. kan ik het niet vinden en omdat het wordt beschouwd als een hygiene product, is testen en terugsturen behoorlijk lastig.
Vandaar dat ik mij wend tot de leden al hier, heeft iemand vergelijkbare eisen en een goede oplossing gevonden?
In eerste instantie kwam ik zelf uit bij de JBL tour pro 2, mede omdat je in de oplaadcase ANC kan aanzetten (en daarmee lastige collega's 'uit'
[ Voor 5% gewijzigd door Zilverdael80 op 04-01-2024 15:03 ]