Ik heb regelmatig kortdurend geen internet. Bedraad en WLAN lijkt 't zelfde probleem (hier ben ik niet helemaal zeker van. Ik merk het 't meest op de wifi, maar op pc komt 't zeker ook voor. Het probleem is meestal al hersteld voor ik 't op mijn pc heb kunnen checken).
Dit komt bijna wel elke dag even voor, duurt een minuutje. Te kort om eea te kunnen checken. De lampjes op 't glasvezelmodem en router branden dan wel gewoon normaal.
Netwerk:
KPN glasvezel
ZTE H369A router
Linksys lgs124p switch
5x aruba iAP205
Aangezien 't ook bedraad voorkomt zal 't niet waarschijnlijk liggen aan de wifi/acces points.
Omdat t probleem telkens maar kort bestaat weet ik niet goed hoe ik erachter kan komen waar t probleem ontstaat. Hebben jullie tips?
Dit komt bijna wel elke dag even voor, duurt een minuutje. Te kort om eea te kunnen checken. De lampjes op 't glasvezelmodem en router branden dan wel gewoon normaal.
Netwerk:
KPN glasvezel
ZTE H369A router
Linksys lgs124p switch
5x aruba iAP205
Aangezien 't ook bedraad voorkomt zal 't niet waarschijnlijk liggen aan de wifi/acces points.
Omdat t probleem telkens maar kort bestaat weet ik niet goed hoe ik erachter kan komen waar t probleem ontstaat. Hebben jullie tips?