Keuken Inbouw apparatuur omzetten van 45 naar 60 cm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emodemo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-05 11:49
Mijn vraag is of het mogelijk (en zoja hoe ) je van een inbouw apparaat, zeg inbouw oven, van initeel 45 cm naar 60 cm hoogte kunt gaan?

Achtergrond info:
Ik wil een nieuwbouw keuken bestellen, daar zit standaard een 45 cm combi oven in. Een nieuwe 60cm oven kan ik nu niet betalen. Dwz. niet de prijs die ik krijg nu. Kan ik de keuken leverancier vragen om een kast te leveren waar later ook een 60cm oven in past?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb er is een
Ombouw kast van 60 cm naar 45cm, wederom weet ik niet of je hiermee flexibel bent, lijkt erop van niet:
https://webwinkel.bruynze...Z7sve3srQTVBoCFUoQAvD_BwE

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurum
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:57
Als je een kast hebt voor een 45cm oven zou je deze kunnen verbouwen door de plank waar de oven op staat, of de plank boven de oven te verschuiven zodat er 60cm tussenruimte ontstaat. Probleem is dat je dan de kastdeurtjes moet gaan inkorten en dat kost ook geld, want alleen inkorten gaat waarschijnlijk niet en moet je een nieuw deurtje bestellen.

Je kan overwegen om een kast voor een 60cm oven in je keuken te laten zetten en die oven van 45 CM niet te kopen, 1 goedkoop ding te scoren op marktplaatst en doorsparen tot je die van 60 wel kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantaMuerte
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:42
Om wat voor kast gaat het precies?
In het linkje gaat het om een lage kast, daar kan je makkelijk wisselen van apparaat als het een maatje groter is, een hoge kast met deuren en ergens in het midden een oven is lastiger verhaal.

Kon de keukenleverancier je hier geen antwoord op geven? Zij zullen waarschijnlijk weleens andere apparaten leveren als klanten daarom vragen lijkt mij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mL-YLxHpWASb4_T_P3sObpjOguA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mjo4jZMlVDRikz2ca5HCt4dF.jpg?f=fotoalbum_large

Peanuts, werk met een afwerkplankje. Bij het plaatsen van een andere over kun je de draagplank lager zetten en dan kun je het afwerkplankje weglaten.

Deze sluit iets minder strak aan, maar dat scheelde mij een ander plankje aanschaffen en spuiten :)

Lichtpuntje...