Wachten op Nforce of niet

Pagina: 1
Acties:

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:34
Ik ben van plan een nieuwe mobo met processor te kopen en ik was aan het denken aan een MSI K7T266 Pro en Athlon 1,4 Ghz met 256 MB DDR ram. kan ik het beste wachten op de Nforce mobos of gewoon dit hierboven kopen. en wat voor soort geheugen kan ik het beste kopen?

www.hetbsg.nl

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zou een AMD 760 bord nemen of wachten op de snellere Via KT266A. Dat nForce verhaal duurt nog wel even vrees ik.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik zou de kat uit de boom kijken wat betrekt de nForce. nVidia is compleet nieuw op chipset gebied!

Ook waren de eerste 3rth party benchmarks op de nforce niet om naar huis te schrijven. Maar ik geef toe, dat zegt weinig ;)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

http://www.tweakers.net/nieuws/18327
MAW de reviews zullen eind van deze maand/begin volgende maand uitkomen. Als je niet zolang wilt wachten zul je dus moeten kiezen tussen de AMD 760, Via KT266 en SiS 735. Met name over die laatste twee, zowel als het geheugen is genoeg te vinden op GoT..

Was getekend, enz. | specs

Verwijderd

Wachten is ALTIJD dom. Hoe sneller je wat koopt, hoe eerder je er plezier mee hebt.

En als je zo iemand bent die 't niet kan verkroppen dat er voor minder geld alweer betere hardware te koop is, kun je beter een andere hobby zoeken want dat zal de komende jaren we zo blijven...
Tegen de tijd dat de nforce-bordjes betaalbaar en goed beschikbaar zijn, is er vast alweer wat anders (een VIA-chipset met PC-2700 of PC-3000 support ofzo, of een AMD-proc met TWEE ingebakken processor-cores :9~, etc etc).

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Mijn Bp6 kan het niet meer bijbenen maar als je huidige nog aardig mee kan dan kan je wel wat wachten maar dat zal wel nog 'n maand of twee zijn eer ze hier in NL goed verkrijgbaar zijn en de eerste kwaaltjes al opgelost zijn.

in mijn geval heb ik maar weer geupgrade want het werdt me te langzaam TB1400 & GA7-DXR

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Pagina: 1