Wifi compleet verdwenen van laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R10
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 26-01-2024
Hoi,

Ik heb een probleem: mijn wifi is compleet verdwenen van mijn laptop (HP Pavilion).
Ik verwijderde het programma Filezilla van mijn laptop en toen kreeg ik een blauw scherm, dat er iets mis was gegaan en de laptop opnieuw opgestart zou worden. Daarna is alle wifi verdwenen.

Zelfs als ik onderin zoek op wifi geeft ieAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ByG98FNInIHj4grz4bzhzqTJpVg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZIj1T09zy0B9Tl30WWZilNhR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqhuGMkjFdliZzlhhZ4-ivfAI_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dFeCp6HOhT37KS1SOJiUpLnj.jpg?f=fotoalbum_large niks meer aan. Ik ben een beetje wanhopig 🥺. Op Google vind ik alleen maar resultaten waarbij een wifi netwerk verdwenen is.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Alvast bedankt!

[ Voor 42% gewijzigd door R10 op 03-01-2024 12:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 16:20
Al bij apparaat beheer gekeken hoe de netwerkadapter wordt gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J.Onnie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:33
Kabeltje erin en dan de HP support assistant installeren van hp.com/support. Daar staat mogelijk een update danwel een troubleshooter voor je klaar.

Heb je de probleemoplosser van Windows ook geprobeerd?

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:40
Ik had dit vorige week ineens met mijn Bluetooth adapter...
Zomaar ineens weg.

Heb toen de Dell SupportAssist gedownload, updates laten draaien en toen werkte het na een reboot weer.
Voor HP kan je de SupportAssistant gebruiken, misschien dat dat iets oplost voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R10
Arn0uDz schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:17:
Al bij apparaat beheer gekeken hoe de netwerkadapter wordt gezien?
Als ik naar apparaatbeheer wil gaan, krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7yuIMwSmiI2rFRZT5lYe1NkTrVA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fw5uetAoX3yYFf9TXbPgeqpl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08
Ik heb een soortgelijk iets gehad ooit en toen bleek dat ik op de WiFi button boven m'n toetsenbord had gedrukt en dit WiFi totaal uitschakelde. Zal het wel niet zijn maar wilde het toch ff noemen. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 16:20
R10 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:23:
[...]

Als ik naar apparaatbeheer wil gaan, krijg ik dit:

[Afbeelding]
Dat ziet eruit als grotere problemen in Windows. Toevallig nog een systeem herstelpunt waarop je kan terugvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R10
Arn0uDz schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:41:
[...]

Dat ziet eruit als grotere problemen in Windows. Toevallig nog een systeem herstelpunt waarop je kan terugvallen?
Wat is een systeem herstelpunt?

Het probleem is dat ik niet op internet kan, ook niet met een vaste internetkabel. Dus zaken downloaden lukt ook niet... 🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J.Onnie
Beetje grove oplossing: sluit de laptop af, start hem op en zet hem tijdens het opstarten van Windows weer uit. Doe dat een keer of 3, 4 achter elkaar en Windows zal dan komen met een foutmelding en aanbieding om herstelopties te bekijken. Dan kun je daar mogelijk het probleem oplossen.

Of je download de HP Support Assistent op een ander apparaat en zet het over via een USB stick. Of je download het op je telefoon en verbind die met een laadkabeltje aan de laptop. Ik verzin maar wat opties ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 13:51

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

S.J.Onnie schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:57:
Beetje grove oplossing: sluit de laptop af, start hem op en zet hem tijdens het opstarten van Windows weer uit. Doe dat een keer of 3, 4 achter elkaar en Windows zal dan komen met een foutmelding en aanbieding om herstelopties te bekijken. Dan kun je daar mogelijk het probleem oplossen.

Of je download de HP Support Assistent op een ander apparaat en zet het over via een USB stick. Of je download het op je telefoon en verbind die met een laadkabeltje aan de laptop. Ik verzin maar wat opties ;)
Ja, of je houdt de shift-toets even ingedrukt terwijl je op 'herstarten' klikt :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S.J.Onnie
NeFoRcE schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:59:
[...]

Ja, of je houdt de shift-toets even ingedrukt terwijl je op 'herstarten' klikt :)
Dat kan natuurlijk ook maar is lang niet zo leuk als Windows 3 of 4 keer laten struikelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R10
Ik heb mn laptop teruggezet naar fabrieksinstellingen en nu heb ik wel weer wifi.

Bedankt voor het meedenken, enorm gewaardeerd!
Pagina: 1