[pw]Meerdere producten van 10.000.000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:16
N.a.v. een vorig topic ([PW] Meerdere producten van 1.000.000) open ik dit topic voor een deel 2. Dit keer gaat het om smartwatches van 10 miljoen Euro.

https://tweakers.net/pric...SIMHTpKBYnpqcGZVUA7TA1qAQ

Lijkt me niet de bedoeling :p. Even een belletje naar de betreffende webshop?

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@5pë©ïàál_Tèkén Niet overdrijven he, het gaat hier om €9.999.999,99, geen 10 miljoen! :p

Ik heb gevraagd om te checken welke shop het dit keer is (ik vermoed dezelfde shop die er nu bij staat) en dan gaan we weer maatregelen treffen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Ticket is in ieder geval aangemaakt, gelukkig kon ik deze klonen van de vorige keer en alleen wat details aanpassen. Hopelijk geldt dat ook voor de query die destijds is bedacht, ik maak hierin zeker geen aannames :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenie3000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:18
Daarnaast, gaat het ook mis met de prijs zelf van alle horloges. Of komt dit doordat het toevallig nog niet geüpdatet is? De prijs in de pricewatch is namelijk van allemaal aanzienlijk lager dan daadwerkelijk op de website.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

svenie3000 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:14:
Daarnaast, gaat het ook mis met de prijs zelf van alle horloges. Of komt dit doordat het toevallig nog niet geüpdatet is? De prijs in de pricewatch is namelijk van allemaal aanzienlijk lager dan daadwerkelijk op de website.
Goed dat je het zegt, in de 'commotie' helemaal niet opgevallen, ook niet handig dat ze als enige aanbieder erbij staan :p Er zijn een paar die wel goed staan en inderdaad een aantal ook niet, en flink ook. Ik heb mijn collega aan het werk gezet om dit verder uit te zoeken en waar nodig maatregelen te treffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
@Glaanie hoe is dit afgelopen? Dan kan er een slotje op :)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:38
@Glaanie Sowieso misschien nog even de verkeerde data uit de database verwijderen? De grafiek is nu onbruikbaar door een piek naar €9.999.999,99...

EDIT: Bij deze in ieder geval:
uitvoering: Garmin Descent MK2s Blauw (Blauw)

Fout gelinkte Amazon artikelen daar al gemeld via de prijslink, overigens.

[ Voor 45% gewijzigd door Wild Chocolate op 11-01-2024 15:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Prijsgrafiek zou kunnen kloppen, de verkoop is pas woensdag begonnen. Zal pas morgen zijn, dus zal dan nog even checken. Hij is nu weg uit de deals-pagina, dus daar hebben we nu geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

@5pë©ïàál_Tèkén Helaas zal dit nog even blijven. Probleem is dat het voor development steeds erg bewerkelijk is om de juiste query uit te voeren en dan ook nog eens te zorgen dat het niets anders sloopt. Er komt voor ons binnenkort een optie om zelf prijzen te verwijderen zonder dat we mogelijk de database slopen. Maar wanneer is nog niet duidelijk, er liggen nog prangender wensen te wachten die nog voorrang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Glaanie schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:58:
@5pë©ïàál_Tèkén Helaas zal dit nog even blijven. Probleem is dat het voor development steeds erg bewerkelijk is om de juiste query uit te voeren en dan ook nog eens te zorgen dat het niets anders sloopt. Er komt voor ons binnenkort een optie om zelf prijzen te verwijderen zonder dat we mogelijk de database slopen. Maar wanneer is nog niet duidelijk, er liggen nog prangender wensen te wachten die nog voorrang krijgen.
Het staat dus op de backlog, en als het op de backlog staat is er een pledge om de feature niet nooit te implementeren ;) We zien de feature wel verschijnen bij een volgende development iteratie bericht. Dank je wel voor de update! :)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:13:
[...]

Het staat dus op de backlog, en als het op de backlog staat is er een pledge om de feature niet nooit te implementeren ;) We zien de feature wel verschijnen bij een volgende development iteratie bericht. Dank je wel voor de update! :)
Sterker nog, ik kreeg het bericht vorige week waarin min of meer werd gezegd “we hebben het overlegd en we gaan het maken!”, waarop ik even de stop erop had gezet omdat er eerst nog andere zaken op stapel staan. Ze staan er in ieder geval helemaal klaar voor, dus als hier tijd voor wordt ingepland, zijn de eerste paar stappen in ieder geval al gezet :)
Pagina: 1