Team anti-scalp - wauw..
@5pë©ïàál_Tèkén Niet overdrijven he, het gaat hier om €9.999.999,99, geen 10 miljoen!
Ik heb gevraagd om te checken welke shop het dit keer is (ik vermoed dezelfde shop die er nu bij staat) en dan gaan we weer maatregelen treffen
Ik heb gevraagd om te checken welke shop het dit keer is (ik vermoed dezelfde shop die er nu bij staat) en dan gaan we weer maatregelen treffen
Daarnaast, gaat het ook mis met de prijs zelf van alle horloges. Of komt dit doordat het toevallig nog niet geüpdatet is? De prijs in de pricewatch is namelijk van allemaal aanzienlijk lager dan daadwerkelijk op de website.
Goed dat je het zegt, in de 'commotie' helemaal niet opgevallen, ook niet handig dat ze als enige aanbieder erbij staansvenie3000 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:14:
Daarnaast, gaat het ook mis met de prijs zelf van alle horloges. Of komt dit doordat het toevallig nog niet geüpdatet is? De prijs in de pricewatch is namelijk van allemaal aanzienlijk lager dan daadwerkelijk op de website.
@Glaanie hoe is dit afgelopen? Dan kan er een slotje op
Team anti-scalp - wauw..
@Glaanie Sowieso misschien nog even de verkeerde data uit de database verwijderen? De grafiek is nu onbruikbaar door een piek naar €9.999.999,99...
EDIT: Bij deze in ieder geval:
uitvoering: Garmin Descent MK2s Blauw (Blauw)
Fout gelinkte Amazon artikelen daar al gemeld via de prijslink, overigens.
EDIT: Bij deze in ieder geval:
uitvoering: Garmin Descent MK2s Blauw (Blauw)
Fout gelinkte Amazon artikelen daar al gemeld via de prijslink, overigens.
[ Voor 45% gewijzigd door Wild Chocolate op 11-01-2024 15:50 ]
@Glaanie
https://tweakers.net/pric...TeYzrQ_Dphjv6334wdvRPv1DQ
:strip_exif()/f/image/qcxwpPX86efNTVJ7ONu9iMJk.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om deze producten;
uitvoering: MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16G VENTUS 2X OC
uitvoering: MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING X SLIM
uitvoering: MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING X SLIM WHITE
Ik zie ook geen prijsgrafiek bij deze producten
:strip_exif()/f/image/qcxwpPX86efNTVJ7ONu9iMJk.jpg?f=fotoalbum_large)
Team anti-scalp - wauw..
Prijsgrafiek zou kunnen kloppen, de verkoop is pas woensdag begonnen. Zal pas morgen zijn, dus zal dan nog even checken. Hij is nu weg uit de deals-pagina, dus daar hebben we nu geen last meer van.5pë©ïàál_Tèkén' schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 17:03:
@Glaanie
[Afbeelding]
@5pë©ïàál_Tèkén Helaas zal dit nog even blijven. Probleem is dat het voor development steeds erg bewerkelijk is om de juiste query uit te voeren en dan ook nog eens te zorgen dat het niets anders sloopt. Er komt voor ons binnenkort een optie om zelf prijzen te verwijderen zonder dat we mogelijk de database slopen. Maar wanneer is nog niet duidelijk, er liggen nog prangender wensen te wachten die nog voorrang krijgen.
Het staat dus op de backlog, en als het op de backlog staat is er een pledge om de feature niet nooit te implementerenGlaanie schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:58:
@5pë©ïàál_Tèkén Helaas zal dit nog even blijven. Probleem is dat het voor development steeds erg bewerkelijk is om de juiste query uit te voeren en dan ook nog eens te zorgen dat het niets anders sloopt. Er komt voor ons binnenkort een optie om zelf prijzen te verwijderen zonder dat we mogelijk de database slopen. Maar wanneer is nog niet duidelijk, er liggen nog prangender wensen te wachten die nog voorrang krijgen.
Team anti-scalp - wauw..
Sterker nog, ik kreeg het bericht vorige week waarin min of meer werd gezegd “we hebben het overlegd en we gaan het maken!”, waarop ik even de stop erop had gezet omdat er eerst nog andere zaken op stapel staan. Ze staan er in ieder geval helemaal klaar voor, dus als hier tijd voor wordt ingepland, zijn de eerste paar stappen in ieder geval al gezet5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:13:
[...]
Het staat dus op de backlog, en als het op de backlog staat is er een pledge om de feature niet nooit te implementerenWe zien de feature wel verschijnen bij een volgende development iteratie bericht. Dank je wel voor de update!
Pagina: 1