Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-04 21:45

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Beste leden.

Ik overweeg nieuwe earbuds to kopen, gezien de oude kapot zijn en m'n geld terug krijg.

Nu heb ik mijn oog op 2 producten laten vallen.
De Poly Voyager Free 60 USB-C UC MS
De Bose QuietComfort Ultra Earbuds
De Sony WF-1000XM5

Echter, ik zie door de bomen het bos niet meer. En zou graag jullie advies willen over welk product het beste bij mij aan sluit.

De earbuds zullen voornamelijk gebruikt worden om muziek te luisteren in bed, in het OV, in het openbaar.
Ik hou van goed geluid, echter biedt mijn iPhone 13 Pro Max niet alle codecs, dus komt het aan op AAC.
Desalniettemin, zal er toch wel een verschil zijn tussen bovenstaande drie, toch?

Als ik de Poly Voyager Free 60 USB-C UC MS op zoek, dan zie ik vooral staan dat hij ideaal is voor kantoorgebruik.
Maar, betekend dit dan dat hij wellicht in vergelijking tot de Sony WF-1000XM5 minder goed klinkt?
Of, is de Poly Voyager juist nog beter voor muziek luisteren?

En dan, als de Poly Voyager buiten te boot valt.
Wat is jullie mening, ervaring of advies tussen de Sony WF-1000XM5 & de Bose QuietComfort Ultra Earbuds? Of, zal dat gewoon een kwestie van smaak zijn? (Ik hou wel van een beetje bas, maar clarity is ook belangrijk!)

Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt!

Groet, de in het bosverdwaalde AltTabKeys (Tom)

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:12
Zelf geen ervaring met de Poly Voyager Free 60, wanneer ik op de reviews afga blinkt dit voornamelijk uit in de instelmogelijkheden en microfoons.

Imo is draagcomfort bij draadloze in-ears het belangrijkste criterium, helaas scoren de Sony's hierbij lager dan bijv. de Bose QuietComfort Ultra en de AirPod Pro's.

Je geeft aan dat jouw iPhone maine device is, om deze reden zijn de AirPod Pro's imo de meest logische keuze. Qua geluidskwaliteit en ANC doen ze mee met de top, en bieden een meerwaarde op het gebied van transparency mode en spatial audio. Enige nadeel vergeleken met de Sony's en Bose is de batterijduur die een paar uur minder lang meegaat op één lading.

Dit gezegd hebbende betaal je (groten)deels voor het merk, als het je enkel om een goede geluidskwaliteit te doen is kun je voor een fractie van de prijs -die premium merken vragen- goede in ears kopen.

De EarFun Free Pro 3 is dan een goede optie, zie o.a. deze uitgebreide review.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudje88
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 13:26
De WF-1000XM5 is vandaag bij iBood te krijgen voor €229 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Shit net gemist. Normaliter gaan apparaten in prijs altijd omlaag, maar deze is van 250 naar 300 euro gegaan, zo ook op de site van Sony.

Waarom.....?

Ik vond 250 euro eigenlijk al net iets te duur voor 2 van die doppies, maar 300 is wel helemaal veel.

[ Voor 11% gewijzigd door Fairy op 12-01-2024 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-04 21:45

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Ik heb eerst de Bose gekocht, maar retour gedaan. Uiteindelijk de Sony's gekocht voor 262 bij Coolblue, open verpakking. Maar gewoon garantie, nieuw, etc.

What a terrible day to have eyes!