Samsung odyssey g7 ls28bg700 icm ps5 geregeld zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike1236
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 08-01-2024
Goedemorgen!

Zoals de titel van de bericht aangeeft heb ik een probleem met deze setup. Heb hem nu 2 weken in huis en krijgt het zootje niet werkend. Sta op het punt de monitor te retourneren maar kan me niet voorstellen dat deze combi niet werkend te krijgen is.

Wat heb ik tot dus ver getest ;

Monitor: laatste firmware update, nieuwe hdmi kabel 2.1, diverse settings geprobeerd met hdr vrr aan/uit. Fabriekssettings reset.

Inmiddels 2 maal met samsung gebeld voor een troubleshoot. Zij gaven aan dat probleem de ps5 was en deze moest in safe modus worden opgestart om de resolutie op auto in te stellen en hdcp idem.

Ps5: alle settings nagelopen middels YouTube filmpjes, stonden eigenlijk allemaal goed heb hiervoor een monitor gehad met 1080 die ook 120mhz had. Firm ware is up to date. Het enige wat gewijzigd heb is hdcp uitgeschakeld.

Ik hoop dat jullie iets kunnen ontdekken.

In ieder geval bedankt!

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilleBladhark
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-09 22:05
Zijn er vaste momenten waarop het beeld op zwart springt of kan dit tijdens gameplay random gebeuren?
Staat daarnaast VRR aan of uit? Dit geeft ook wel eens problemen met bepaalde displays.
Op welke firmware versie zit de monitor'?

[ Voor 10% gewijzigd door KilleBladhark op 03-01-2024 11:56 ]

The One Piece is real. (Can we get much higher!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike1236
De momenten zijn random en gebeurt tijdens gamen, ook als ik in het menu zit. Vrr heeft zowel aan als uit gestaan geen verschil. Krijg overigens in game modus altijd te zien dat hij aan staat ook als hij in het menu uit staat. Huidige versie is 1444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:25
En heb je de ps5 op een ander scherm geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike1236
Heb de ps5 hiervoor op een ander scherm gehad. Nooit geen problemen.

Heb overigens net een poosje warzone aangehad in het menu, fps blijft schommelen en telkens als het beeld zwart wordt komt hij terug en dan geeft hij rechtsboven in de hoek hdmi 1 aan.

Met horizon forbidden west ook een poosje aangehad fps blijven stabiel op 60.

Het is net alsof bij warzone de hdmi telkens opnieuw aangesloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike1236
Bij forbidden west viel hij ook niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:25
chrasht de game gewoon niet,ik weet dat COD niet op alle systemen vlekkeloos werkt vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike1236
Nee de game crasht zeker niet. Ik blijf ook gewoon in de game en kan weer verder spelen na een paar seconden.
Pagina: 1