Hallo, ik ben van plan om over 2 maanden een gaming pc te komen maar heb zelf niet veel verstand van de onderdelen en het combineren van de onderdelen. IIk wil graag rond de 1500,- besteden. De prijs mag afwijken mochten er grote upgrades zijn voor een relatief klein prijsverschil. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en bij voorbaat dank.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games zoals COD Modern Warfare 3 2023, COD Cold War, Forza Motersport.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag rond de 1500,- besteden. De prijs mag afwijken mochten er grote upgrades zijn voor een relatief klein prijsverschil.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen randapparatuur. Deze wil ik er los van de 1500,- bij kopen. Mochten jullie voorstellen hebben hoor ik het graag. Ik heb het hier over Monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier zelf niet veel verstand van dus ik weet niet wat absolute musts zijn. Maar ik ga voor een complete gaming desktop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag iets als de NZXT H5 Elite - White Midi Tower als case. Ik wil sowieso een NZXT case met een glas aan de voor en zijkant zoals het voorbeeld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil games als COD graag op 1440p resolutie en een fps boven de 90 als dat kan.
Ga je overklokken?\
nee.
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?[
Ik wil graag de 1440p met 90+fps.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een waar ik niet na een jaar iets hoef te vervangen. Ook wil ik graag een pc die de 1440p resolutie haalt met 90+ fps als dit kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games zoals COD Modern Warfare 3 2023, COD Cold War, Forza Motersport.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag rond de 1500,- besteden. De prijs mag afwijken mochten er grote upgrades zijn voor een relatief klein prijsverschil.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen randapparatuur. Deze wil ik er los van de 1500,- bij kopen. Mochten jullie voorstellen hebben hoor ik het graag. Ik heb het hier over Monitor, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier zelf niet veel verstand van dus ik weet niet wat absolute musts zijn. Maar ik ga voor een complete gaming desktop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag iets als de NZXT H5 Elite - White Midi Tower als case. Ik wil sowieso een NZXT case met een glas aan de voor en zijkant zoals het voorbeeld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil games als COD graag op 1440p resolutie en een fps boven de 90 als dat kan.
Ga je overklokken?\
nee.
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?[
Ik wil graag de 1440p met 90+fps.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een waar ik niet na een jaar iets hoef te vervangen. Ook wil ik graag een pc die de 1440p resolutie haalt met 90+ fps als dit kan.