Toon posts:

2 voedingen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 voedingen in mn kast gebouwd, en deze aangesloten op de volgende manier;
power_good aan massa gemaakt bij de 2e voeding, de power_on's met elkaar verbonden en de massa's met elkaar verbonden.
Op mijn 1e voeding (voor mbord, insteekkaarten, CPU & SOrb) zit een schakelaar achterop, bij de 2e voeding (voor HD, FD, CD, en case-koelers) zit er echter geen.
Als ik nu mijn eerste voeding uitzet (schakelaar) springt mijn 2e voeding aan!
Dit komt waarschijnl,ijk doordat er altijd een spanningsniveau tov van massa opde power_on staat. als deze naar massa wordt getrokken, dmv van de aanknop op de kast OF de voeding valt uit... gaat dus de 2e voeding aan...
ok mooi

Verwijderd

Jah, heb ik ook, sow what???

Ik heb alleen gewoon de draadjes naar het moerderbord toe (groene en een zwarte) met elkaar verbonden, ik heb van jou probleem geen last!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
Ga ik ook maar eens doen denk ik zoiets. Klinkt wel cool enzo, maar misschien een idee om er ook nog iets in te voegen wat zorgt dat je door kan als echt alle stroom uitvalt? UPS erin dus...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Hmmz, de meeste UpS' werken dus maar 6 minuten ofzo! Vind ik niet echt de moeite voor zoveel geld!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

kan gebeuren, maar volgens mij heb je het dan niet helemaal goed aangesloten. zoiezo, die schakelaar hoeft niet uit omdat je je PC gewoon "soft off" kunt laten zetten, toch?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Hmmz, de meeste UpS' werken dus maar 6 minuten ofzo! Vind ik niet echt de moeite voor zoveel geld!
true: maar 6 minuten is wel genoeg tijd om je werk op te slaan en je pc uit te zetten
Pagina: 1