Ter vervanging van mijn systeem uit 2015 (https://tweakers.net/gallery/125670/wenslijst), ook met dank aan jullie eentje samen gesteld die het tot op de dag van vandaag nog top doet maar na 9 jaar is het tijd voor een nieuwe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral volledige Adobe pakket en CS2, alhoewel daar niet veel voor nodig is zal er in de toekomst ook wel GTA6 gespeeld worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit verder geen budget aan, ik dacht zelf aan maximaal € 2.750,- excl scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing en inhoud, ook een 27" gaming scherm met hoge hz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd intel en nvidia gehad, dus daar gaat de voorkeur naar uit, lees dat AMD ook goede prestaties heeft, en vooral qua prijs maar voorkeur toch Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, de tijd van RGB en overclocken heb ik gehad
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is het systeem compatible met elkaar? Zijn er tips wat betreft processor (i9 ipv i7 bijv) of qua geheugen/opslag. Ik ben niet meer zo ingelezen als 9 jaar geleden en aangezien de techniek snel gaat lig ik wat achter met alles.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral volledige Adobe pakket en CS2, alhoewel daar niet veel voor nodig is zal er in de toekomst ook wel GTA6 gespeeld worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit verder geen budget aan, ik dacht zelf aan maximaal € 2.750,- excl scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing en inhoud, ook een 27" gaming scherm met hoge hz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd intel en nvidia gehad, dus daar gaat de voorkeur naar uit, lees dat AMD ook goede prestaties heeft, en vooral qua prijs maar voorkeur toch Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, de tijd van RGB en overclocken heb ik gehad
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is het systeem compatible met elkaar? Zijn er tips wat betreft processor (i9 ipv i7 bijv) of qua geheugen/opslag. Ik ben niet meer zo ingelezen als 9 jaar geleden en aangezien de techniek snel gaat lig ik wat achter met alles.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-14700K Boxed | € 445,95 | € 445,95 |
1 | Moederborden | MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI | € 263,- | € 263,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Gaming OC 12G | € 984,90 | € 984,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 139,- | € 139,- |
1 | Monitors | ASUS ROG Swift OLED PG27AQDM Zwart | € 859,- | € 859,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR | € 250,02 | € 250,02 |
1 | Voedingen | Corsair RM1000x (2021) Zwart | € 161,46 | € 161,46 |
1 | Solid state drives | Crucial T700 (met heatsink) 2TB | € 319,98 | € 319,98 |
Totaal | € 3.507,93 |