Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hallo allemaal, voor mijn neefje ben ik aan het zoeken naar een upgrade ten opzichte van zijn huidige systeem. Dit mogen alle componenten zijn maar moet uiteindelijk resulteren in zoveel mogelijk FPS/game performance eruit halen. Games zoals Fortnite / Csgo / GTA
Het huidige systeem is als volgt:
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag ongeveer 650/700 euro kosten, hier mogen ook tweedehands componenten voor worden gebruikt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eventuele componenten die niet geüpgraded dienen te worden kunnen behouden blijven in het systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf verwacht ik de volgende componenten up te graden, om een zo hoog mogelijk performance boost voor je geld te krijgen: videokaart (3070), Processor (7 5800X3D), processor koeler, RAM 2x16GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur naar NVidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eis = componenten die het meest effect hebben op de FPS / geen wensen, alles mag vervangen worden, ik ben zelfs bereid van mini-itx af te stappen.
Ga je overklokken?
Niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop upgradeadvies te krijgen over een mooi gamesysteem dat we kunnen neerzetten voor het bedrag dat beschikbaar is, rekening houdend met de huidige componenten en wat vervangen kan worden.
Zelf had ik volgende in gedachte:
Hallo allemaal, voor mijn neefje ben ik aan het zoeken naar een upgrade ten opzichte van zijn huidige systeem. Dit mogen alle componenten zijn maar moet uiteindelijk resulteren in zoveel mogelijk FPS/game performance eruit halen. Games zoals Fortnite / Csgo / GTA
Het huidige systeem is als volgt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 113,83 | € 113,83 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ventus XS 6G OC | € 300,53 | € 300,53 |
1 | Behuizingen | Thermaltake Core V1 Zwart | € 63,02 | € 63,02 |
1 | Geheugen intern | Gigabyte AR32C16S8K2HU416R | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial BX500 240GB | € 26,41 | € 26,41 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 503,79 |
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag ongeveer 650/700 euro kosten, hier mogen ook tweedehands componenten voor worden gebruikt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eventuele componenten die niet geüpgraded dienen te worden kunnen behouden blijven in het systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf verwacht ik de volgende componenten up te graden, om een zo hoog mogelijk performance boost voor je geld te krijgen: videokaart (3070), Processor (7 5800X3D), processor koeler, RAM 2x16GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur naar NVidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eis = componenten die het meest effect hebben op de FPS / geen wensen, alles mag vervangen worden, ik ben zelfs bereid van mini-itx af te stappen.
Ga je overklokken?
Niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop upgradeadvies te krijgen over een mooi gamesysteem dat we kunnen neerzetten voor het bedrag dat beschikbaar is, rekening houdend met de huidige componenten en wat vervangen kan worden.
Zelf had ik volgende in gedachte:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 312,06 | € 312,06 |
1 | Videokaarten | Zotac Gaming GeForce RTX 3070 Twin Edge OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U9S chromax.black | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZNC | € 110,91 | € 110,91 |
Totaal | € 497,87 |