Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelleh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik heb een nieuwe Instax Square Link printer + sheets gekocht. Zodra ik de eerste foto's printte, bleek er een streep in de foto's afgedrukt te worden.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar nog geen reactie gehad en de retourwindow wordt steeds korter.

Heeft iemand ervaring hiermee? Kan ik de printer beter retourneren of is er grote kans dat het door de sheets komt?

Beste antwoord (via Michelleh op 02-01-2024 14:38)

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:34
@Michelleh Ik zou de printer terugsturen. Ik heb ervaring met een aantal Instax-camera's en printers en ik heb nog nooit het probleem gehad dat er een streep op de foto's komt. Lijkt erop dat het belichten van het fotopapier niet goed gaat in de printer. Meld bij het terugsturen wel dat de printer DOA is, zodat ze hem niet opnieuw verkopen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:34
@Michelleh Ik zou de printer terugsturen. Ik heb ervaring met een aantal Instax-camera's en printers en ik heb nog nooit het probleem gehad dat er een streep op de foto's komt. Lijkt erop dat het belichten van het fotopapier niet goed gaat in de printer. Meld bij het terugsturen wel dat de printer DOA is, zodat ze hem niet opnieuw verkopen.