Goedemorgen,
Ik kom dit topic tegen en heb een vergelijkbare situatie/vraag en zou ‘m graag hier willen stellen. En anders vind ik het prima om hiervoor een nieuw topic te openen.
Ook ik wil uitbreiden.
Huidige situatie: 2x10 panelen Oost/West met een 3 fasen groepenkast (zie foto).
Het plan is om op onze overkapping 12 tot 14 panelen te legen a 400W met micro omvormers.
We hebben al een grondkabel (zie foto) liggen vanaf de meterkast naar de overkapping. Deze is aangesloten op Groep 11 van de groepenkast. Hier zit ook de tuinverlichting op aangesloten.
Mijn vraag is of dit in de huidige situatie mogelijk is?
:strip_exif()/f/image/NIBWYAypjbNiJkSdnSis39m3.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kom dit topic tegen en heb een vergelijkbare situatie/vraag en zou ‘m graag hier willen stellen. En anders vind ik het prima om hiervoor een nieuw topic te openen.
Ook ik wil uitbreiden.
Huidige situatie: 2x10 panelen Oost/West met een 3 fasen groepenkast (zie foto).
Het plan is om op onze overkapping 12 tot 14 panelen te legen a 400W met micro omvormers.
We hebben al een grondkabel (zie foto) liggen vanaf de meterkast naar de overkapping. Deze is aangesloten op Groep 11 van de groepenkast. Hier zit ook de tuinverlichting op aangesloten.
Mijn vraag is of dit in de huidige situatie mogelijk is?
:strip_exif()/f/image/NIBWYAypjbNiJkSdnSis39m3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hCqhPrP6MNvAvQnd8Is6Jiqt.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MxofWiA3qVDTM883eg3zl24e.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/IchyUECsYlKVYRnpmEWc0PPU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XhoXzrYadVlSJpDm7uHMpHEn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qVV2pZ5msHwVR9wUQqv6FlYk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tufngr4rGYF0askvS7lZBLB7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3vTkTSBh7KMFEp69lZ7fyD0V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FgeGZ9wtyM9TxKHdKK3WxkCW.jpg?f=fotoalbum_large)