Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Algemeen bekend probleem van @home
Denk niet dat je ze daar op aan kan spreken, want het is een extra dienst die ze doen naast het toegang leveren tot internet
Denk niet dat je ze daar op aan kan spreken, want het is een extra dienst die ze doen naast het toegang leveren tot internet
pfff...dan mag ik nog blij zijn met WanadooOp vrijdag 07 september 2001 12:56 schreef pier het volgende:
Ik kreeg namelijk vanochtend een mailtje binnen over iets wat ik een half jaar (!!!!!) geleden aan heb gevraagd
Verwijderd
@Home stuurt mij ook zo-nu-en-dan eens een factuur (om de maand !)wat ze echter niet zo-nu-en-dan-doen is het maandelijks innen van dat bedrag; daarin zijn ze wel actief...!!
Verwijderd
Bij mij nietOp vrijdag 07 september 2001 13:33 schreef koekoeksjong het volgende:
@Home stuurt mij ook zo-nu-en-dan eens een factuur (om de maand !)wat ze echter niet zo-nu-en-dan-doen is het maandelijks innen van dat bedrag; daarin zijn ze wel actief...!!
Ze sturen iedere maand een faktuur. Maar vergeten het geld eraf te halen...
Eens in de 6 maanden betaal ik toch maar zelf. En dan werken ze het weer bij
Vind het wel erg irri
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Venlo zekerOp vrijdag 07 september 2001 17:10 schreef Rubbertje het volgende:
Bij mij ligt @home al de hele dag plat..... fuckzooi!
Ik kreeg vanochtend een mailtje binnen gedateerd op acht augustus... iemand die reageerde op iets wat ik te koop had staan (en nog steeds heb trouwens). Maar ja, die gast had in de tussentijd allang iemand anders gevonden waar 'ie het kon kopen...
@home is snel, maar daar is alles mee gezegt...
[mening]
@home is imho gewoon een vreselijk bedrijf..
[/mening]
[mening]
@home is imho gewoon een vreselijk bedrijf..
[/mening]
Pagina: 1