Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecHyg
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-05 08:05
Beste wensen voor 2024.
Nieuwjaarsdag is een mooi moment een issue aan te pakken.
Heeft iemand een idee of suggesties waar verder te kijken?

Ik gebruik een Denon DNP-800NE (Network Audio Player) met een PMA-1600NE versterker.
Sinds enige tijd kan ik de ingangen niet meer via de HEOS app selecteren. Voorheen was dit wel mogelijk. Ik heb mij in zowel de app als op de netwerkspeler opnieuw aangemeld etc.
Geen enkele ingang is zichtbaar in de app. Mogelijk sinds de laatste update van de app. De ingangen kan ik wel selecteren via de afstandsbediening. Wanneer ik wil switchen van bv. Optical 1 naar Optical 2 dien ik dit via de afstandsbediening te doen.
Ik heb de app geïnstalleerd op een Iphone12 Pro, iPhoneX en iPad (8e Generatie iPadOS-Versie 17.2)
De iPhones zijn voorzien van de laatste update (17.2.1) De Heos app is recentelijk geüpdatet.
De DNP-800NE is voorzien van firmware versie 3.1.232.
Een fabrieks reset op de DNP-800NE is uitgevoerd.

Mert sportieve groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servpage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:17
Ik gebruik de heos app voor mijn AVR-X1700h en ook daar is de optie ingangen leeg, bij de optie AV kan ik dan weer wel alle ingangen kiezen ook de analoge Phono, geen idee of deze optie bij jou beschikbaar is en of dit werkt met de PMA-1600NE.

Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13
SecHyg schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:05:
Ik gebruik een Denon DNP-800NE (Network Audio Player) met een PMA-1600NE versterker.
Wanneer ik wil switchen van bv. Optical 1 naar Optical 2 dien ik dit via de afstandsbediening te doen.
Hoe kan dit ooit gewerkt hebben?
  • Denon DNP-800NE is een netwerk device en heeft één optische ingang.
  • Denon PMA-1600NE is een stereo versterker zonder netwerk met twee optische ingangen.
Oftewel, via de HEOS App kan je niet switchen op de PMA (aangezien dat het device met twee optische ingangen is).

Dat je via de HEOS App (via netwerk) een ingang van de DNP-800NE kan switchen kan ik inkomen. Maar ik zie geen methode dat de HEOS App (netwerk) de PMA-1600NE kan bedienen aangezien dat device niet aan het netwerk is gekoppeld en ook geen verbinding met de DNP-800NE heeft die dit soort communicatie kan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 02-01-2024 16:28 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecHyg
Hi FeaR,

Ja het heeft gewerkt met de Denon interlink (IR-cable). Tenslotte kan ik via app nog wel het volume op de versterker regelen. De versterker bedien je via de netwerk player. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecHyg
Hi Servpage,

Helaas heb ik deze optie niet.
Servpage schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:00:
Ik gebruik de heos app voor mijn AVR-X1700h en ook daar is de optie ingangen leeg, bij de optie AV kan ik dan weer wel alle ingangen kiezen ook de analoge Phono, geen idee of deze optie bij jou beschikbaar is en of dit werkt met de PMA-1600NE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13
SecHyg schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:44:
Ja het heeft gewerkt met de Denon interlink (IR-cable).
Maar die stond niet genoemd in de TS.... :>

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecHyg
True, wel dat het sinds eninge tijd niet meer mogelijk is...

Ik lees net op reddit dat deze functie uit de Heos app is verwijderd. :(
Unfortunately, I have to report that this feature has been removed from the HEOS application at this time. However, I will report your complaint to our software team so that they are aware of this feature request with the hope that it may return at some point

https://www.reddit.com/r/...nput_source_control_lost/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al eens een andere app geprobeerd? Ik heb zelf Android en een dnp720ae en daar werken sommige dingen met andere apps dan die van Denon zelf wel :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecHyg
The Eagle schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:52:
Al eens een andere app geprobeerd? Ik heb zelf Android en een dnp720ae en daar werken sommige dingen met andere apps dan die van Denon zelf wel :)
Vandaag geprobeerd. ik kan volume aanpassen, helaas is het schakelen tussen diverse ingangen niet mogelijk.
Met meerdere app als AV Remote, HEOS Stream , Denon Hi-Fi Remote, Denon Remote App, Crank it for Denon & Marants en een paar MArantz apps. Zonder gewenst resultaat.

[ Voor 18% gewijzigd door SecHyg op 05-01-2024 15:48 ]

Pagina: 1