Nieuwe build met hyte y70 touch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mem0z
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 09:19
Beste tweaker, allereerst beste wensen.

Ik heb de nieuwe case van hyte gekocht incl met de lian li uni fan met lcd, en daarbij heb ik een asus aio cpu cooler.

Nu moet ik deze cpu cooler/unifans en de display van de kast allemaal aansluiten op de usb header op mijn moederbord (z490 chipset), ik heb alleen 2 usb poorten op mijn moederbord, en als het goed is alle moederborden waar ik mijn i9 10e gen kan gebruiken hebben allemaal 2 usb headers.

Is daar enige mogelijkheid om met mijn moederbord toch alle 3 usbs kunnen te kunnen gebruiken om deze hardware te kunnen bedienen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ssJJ0e7rMdDtUZfNQSNy7glgU4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/efTszaQ9YVHD7TJgUTDuk3j4.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:36
Hi! Voor jou ook de beste wensen. Met een interne USB hub van NZXT los je het probleem op:

uitvoering: NZXT Internal USB Hub (Gen 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mem0z
Hoi,

Klopt deze hubs heb ik inderdaad ook wel gezien, alleen ik las ergens dat mijn cpu meer dan 2 usb hesders niet zou kunnen adresseren. Dus deze hub zou gewoon moeten werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die hub is vergelijkbaar met een 'normale' USB hub die je op een USB poort prikt en zo meer poorten krijgt. Alleen gebruikt deze niet de gewone aansluiting, maar headers.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mem0z
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik ga hem alvast bestellen :)

Thnx