Klaar voor een nieuwe uitdaging.
hè, wordt dit getolereerd?
move.to/31
move.to/31
Today's subliminal thought is:
Mja, chem is de mod in dit topicOp vrijdag 07 september 2001 15:17 schreef Annie het volgende:
hè, wordt dit getolereerd?
move.to/31
Verwijderd
Inderdaad, wat heeft dit met proggen te maken? 
Nee geintje.
Hee hoe is het daar? Warm zeker...
Have fun!
Nee geintje.
Hee hoe is het daar? Warm zeker...
Verwijderd
Heren? de faq niet gelezen?
Volledig legaal dusOver offtopic-gedrag kunnen wij ook simpel zijn: probeer het gewoon gezellig te houden, een keer offtopic praten kan best (heel de dag lullen over variabelen is ook niet echt alles )
TssK, en iedereen doorsturen naar het parse forum, hoe durf jeOp vrijdag 07 september 2001 12:43 schreef chem het volgende:
volg het verhaal :)
sowwy, wist ff geen betere plek en inet is niet zo snel hier
groetjes aan ieder1 !
nee hoor, jij hebt zeker nog nooit de FAQ gelezen??Op vrijdag 07 september 2001 22:09 schreef kroeske het volgende:
heeft ie er zeker snel ff ingezet:P
ikke wel ( en twee foute links gevonden, die IceStorm nu opeist
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
ik ben 3 dagen in Kuala Lumpur geweest en zit nu in Johror Bahru; het meest zuidelijke puntje van Maleisie; ik kijk op singapore uit vanuit het hotel.
Hierna (rond de 17e) gaan we naar Perhentian, vlak voor de oostkust ter hoogte van Kohro Bahtu meen ik
En ja het is ONGELOVELIJK heet, vandaag was een absolute topper rond de 33 graden en een zon die menig hollander velt...
het is allemaal heel koel hier
oh en volgende week nog een dag-of-wat naar singapore...
Hierna (rond de 17e) gaan we naar Perhentian, vlak voor de oostkust ter hoogte van Kohro Bahtu meen ik
En ja het is ONGELOVELIJK heet, vandaag was een absolute topper rond de 33 graden en een zon die menig hollander velt...
het is allemaal heel koel hier
Het regent hier , t's koud , en ik moet weer naar schoolOp zondag 09 september 2001 15:08 schreef chem het volgende:
ik ben 3 dagen in Kuala Lumpur geweest en zit nu in Johror Bahru; het meest zuidelijke puntje van Maleisie; ik kijk op singapore uit vanuit het hotel.
het is allemaal heel koel hieroh en volgende week nog een dag-of-wat naar singapore...
T's wel rustig hier zonder u
Verwijderd
Foto's ??...
ik ben wel benieuwd hoe het er daar uitziet aangezien ik er ook heen ga binnenkort...!
ik ben wel benieuwd hoe het er daar uitziet aangezien ik er ook heen ga binnenkort...!
Ik wil ook 
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
er is weer een update
met 1 rolletje (36/rol) per 2 dagen (nu met de 8e bezig) zit dat wel goed!Op zondag 09 september 2001 15:38 schreef webskipper het volgende:
Foto's ??...
alleen het inscannen van ca. 20 rolletjes zie ik niet zitten
Holy crap.. Daar ga je niet vrolijk van worden nee.
Of je moet ze laten afdrukken op 10x15, dan kan ik wel een fotoscannertje voor je regelen!
Of je moet ze laten afdrukken op 10x15, dan kan ik wel een fotoscannertje voor je regelen!
daar heb je een vriendin voorOp vrijdag 14 september 2001 14:12 schreef chem het volgende:
[..]
alleen het inscannen van ca. 20 rolletjes zie ik niet zitten
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Waarom laat jke ze niet op cd-rom zetten
De wereld van copy & paste staat voor niets
De wereld van copy & paste staat voor niets
Ja man
Dan wordt de kwaliteit toch meestal brakjes?Op vrijdag 14 september 2001 16:56 schreef LOST_GUNT het volgende:
Waarom laat jke ze niet op cd-rom zetten
Pagina: 1