Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanIsMens
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 09-09 21:20
Ik heb een Samsung Galaxy A52 die afgelopen week de Android 14 update moest ontvangen. Mijn telefoon heeft wel de beveiligingspatch van december, die bij de grote update inbegrepen zou moeten zitten, gehad. Weet iemand hoe dit kan komen?

Ik weet niet of het uitmaakt maar ik gebruik de Niagara Launcher v 1.11.1

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:40
Als je toestel grijze import is of om een andere reden gekoppeld aan een andere regio, kan je de update later krijgen. Samsung doet altijd een gefaseerde uitrol.
Op websites zoals Sam Firmware kun je je type en model opzoeken, gecombineerd met de regiocode, en dan weet je wat de laatste versie is voor jou specifieke toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanIsMens
swhnld schreef op maandag 1 januari 2024 @ 15:52:
Als je toestel grijze import is of om een andere reden gekoppeld aan een andere regio, kan je de update later krijgen.
Bedankt voor je reactie, maar ik heb mijn toestel via mobiel.nl gekocht en geregistreerd op mijn Nederlandse Samsung account. Dit zou het dus niet kunnen zijn neem ik aan.

Ik had ook al gekeken wanneer de update zou moeten uitkomen en dat zou geloof ik in week 51 of 52 van 2023 gebeuren voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:39
Zoek eens in de instellingen naar “Softwareversie serviceprovider”, bij een toestel voor de Nederlandse markt zou daar PHN in de eerste regel horen te staan, of EUX voor een generieke Europese firmware (ik weet welke van toepassing is voor een A52).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanIsMens
hcQd schreef op maandag 1 januari 2024 @ 22:00:
Zoek eens in de instellingen naar “Softwareversie serviceprovider”, bij een toestel voor de Nederlandse markt zou daar PHN in de eerste regel horen te staan, of EUX voor een generieke Europese firmware (ik weet welke van toepassing is voor een A52).
Ik heb EUX/-/EUX/EUX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:40
In het A52 topic staat dat je eerst de December update krijgt, dan pas Android 14 als ik het zo lees:
EDIT in "[Samsung Galaxy A52-Serie] Ervaringen & Discussie"

Probeer eens je toestel te herstarten en dan nog eens te controleren of er een update is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanIsMens
swhnld schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 09:59:
Probeer eens je toestel te herstarten en dan nog eens te controleren of er een update is?
Ik heb na het herstarten nogsteeds niks ontvangen.
swhnld schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 09:59:
In het A52 topic staat dat je eerst de December update krijgt, dan pas Android 14 als ik het zo lees:
EDIT in "[Samsung Galaxy A52-Serie] Ervaringen & Discussie"
Bijzonder.... websites zoals androidworld zeggen allemaal dat het 27-12 is, of ergens anders in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanIsMens
Opgelost!
Sevilla 67 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:30:
@MilanIsMens Ik had een paar weken geleden ergens op het Samsung forum gelezen dat de update in het nieuwe jaar zou komen, dus we wachten het nog maar even af.
Zou dus nog even afwachten zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Updates rollen gefaseerd uit, wat bijvoorbeeld ligt aan het land waarin je woont of de provider die je gebruikt.
Kwestie van geduld ja (tevens brengt Android 14 weinig vernieuwing, dus die update is niet heel spectaculair)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanIsMens
Voor iedereen die nog aan het zoeken is wou ik even zeggen in dit artikel naar buiten is gekomen dat meerdere telefoons dit probleem hebben. 👍🏻
Pagina: 1