Toon posts:

IIyama 19" VMP 453 & 22" VMP 510...

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja om deze 2 modellen gaat het...
Ik heb al enorm veel topics gelezen over de VMP451, dus hier weet ik genoeg over, maar mijn vraag is dus of die problemen NU dus over zijn en of iemand al ervaringen heeft met dit nieuwste 19" model???
Oh de enige verschillen die ik kon vinden tussen de VMP451 en VMP351 is de aansluiting...maar waarvoor zou ik de VMP453 digitaal willen aansluiten??? Dus waar is DVI nou eigenlijk voor???
En dan nog een vraagje, 19" of toch gaan voor de 22" versie...tja het is een enorm verschil is beeldgrootte (scheelt 5 cm diagonaal)...dus wat zou JIJ doen???
Graag jullie ervaringen...

Samengevat: VMP451 probs over? En hoe is het nieuwe model, de VMP 453???
En dan 19" of toch 22"???

Ik wil dus 1400/1500 gulden uit geven voor een 19" versie of 2200/2300 voor een 22" versie...

Ik heb nu nog een GF2MX, zal de 2D kwaliteit dan echt bagger zijn ofniet???
(Ik w8 op de Radeon 8500...dus).

OK alvast hartelijk bedankt voor jullie replies!!!

Greetingz,

ThunderBee

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand mij helpen...niemand ervaringen??? :(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Ervaring met 22" bak -> Uiterst positief, Veel waarde voor je geld :) Check specs maar.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Wat ik zou doen, voor de 22" gaan. Dat heb ik anderhalf jaar geleden dan ook gedaan en geen moment spijt gehad. Maar, het zijn jouw centen, dus wat ik zou doen is toch niet zo relevant voor jou?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Ja de specs zijn zeker lekker, ik zit alleen met het feit dat het zo'n enorm groot geval is...
Hij lijkt me wel erg groot...
Nog meer mensen misschien??? Plz!!!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik ben vergeten erbij te zetten dat ik voornamelijk spelletjes speel, veel internet en ook grafische pakketten als photohop, 3d max en director enzo (voor school).
Ok thx en ik hoop op meer reacties *D

Verwijderd

ik heb de 510 22" maar had achteraf liever een sony gehad, dan maar wat meer munten neerleggen.

• -whodini-
  • Laatst online: 15-08 02:10
Heb de 22" en ben er tevreden mee zeker met spelletjes :9 .
Ik zou zeggen loop een winkel binnen en vraag of je er ff naar kan kijken?

iRacing Profiel

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Heb de VMPro 510 van IIyama. Ben niet zo tevreden over de beeldkwaliteit. is vooral in de hoeken erg wazig. (Ligt niet aan m'n videokaart).

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 07 september 2001 18:31 schreef MadMax het volgende:
Heb de VMPro 510 van IIyama. Ben niet zo tevreden over de beeldkwaliteit. is vooral in de hoeken erg wazig. (Ligt niet aan m'n videokaart).
Waarom heb ik dan wel gewoon scherp beeld, ook in de hoeken. Dit alles bij 1600*1200@100 Hz. Dan heb je denk ik een brakke gekregen, zou er eens mee terug gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Wazig in de hoeken...hmmm...ik d8 dat alleen de VMP451 die had, jammer is dat altijd he...betaal je zoveel geld is ie nog wazig. Maar dat zou ook een exemplarisch geval kunnen zijn he, laten we het hopen...

Heeft er niemand commentaar op de 19" versies???
Ik denk dat ik die liever heb, omdat die 22" wel erg groot is...

Oh ff een vraagje dan, ik heb niet zo'n groot bureau...
Hoever moet je ongeveer vanaf een 22" kanon zitten...minstens 50 cm toch???

Heeft er iemand een GF2MX en een van deze modellen???
Zo ja hoe is de beeldkwaliteit in 1600x1200???

Oh en nog een vraagje:
Hoe zit het met de opwarmtijd van dze modellen.
Ik vind het namelijk zeer irritant dat mijn monitor niet meteen netjes tot in de hoekjes komt (en dat terwijl 2 andere monitoren dat wel doen hier thuis en die kostten veel minder!!!)???

Ok Thx 2 All Alvast!!! :D

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 18:38 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Waarom heb ik dan wel gewoon scherp beeld, ook in de hoeken. Dit alles bij 1600*1200@100 Hz. Dan heb je denk ik een brakke gekregen, zou er eens mee terug gaan.
ik heb het ook. is wel degelijk een iiyama kwaaltje. de sony's hebben doppitch 22 over het gehele scherm.

voor de goede orde ik heb een radeon

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Nou, dan heb ik zeker een uitzondering (of ik ben natuurlijk er aan gewend, heb hem al een tijdje)

Verwijderd

ik heb hem ook al een tijdje daar niet van. ik geloof dat iiyama .25 in het midden op geeft en .27 aan de randen.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog commentaar op de 19" modellen???

Verwijderd

2200/2300 voor die 22"?

2100 piek, en voor die prijs wordt ie voor je thuisbezorgd.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Op vrijdag 07 september 2001 18:44 schreef SuB het volgende:

[..]

... de sony's hebben doppitch 22 over het gehele scherm.
Je hebt Trinitron's en Trinitron's. Die met 0.22mm DP zijn de duurste topmodellen, daar kun je twee VMPro510's voor kopen. De meer gangbare en recente Trinitron buis heeft een DP van 0.24mm, en dat is idd beter dan de 0.25/0.27mm van de Diamondtron in de VMPro510. Op m'n werk hebben we ook 21" 0.24mm DP Trintron's, en die geven schitterend beeld, maar ik kan niet zeggen dat m'n VMPro510 er voor onder doet (videokaart is natuurlijk ook van invloed, heb een Matrox+BNC). Maar moest ik nu een nieuwe 21/22"monitor kopen dan werd 't sowieso eentje met minimaal 0.24mm DP (dus geen 510, techniek staat niet stil), wellicht een Sony of de op handen zijnde Iiyama 512 (ook 0.24mm).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar er is ook nog zoiets als *geld-kwestie*.
Er is altijd wel iets beters, maar om daar nou meteen het dubbele voor te betalen!
Ik heb net besloten (samen met mijn spaarvarkentje ;-) om voor een 19" model te gaan.
Alleen ik wil graag nog mensen hebben die ervaringen hebben met dat nieuwe model (VMP 453)...
Ik wil het liefst een IIyama, die vind ik persoonlijk het mooist, maar misschien moet ik dan ook maar naar andere modellen kijken...
Ik heb al veel topics gelezen over de LG en de Philips ed...er zijn overal wel probs mee zou ik zo zeggen...
Iemand commentaar??? Plz!!!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???

• VonFoX
  • Laatst online: 26-07 09:00

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik ben erg blij met mijn 453 :)

Yo.

Pagina: 1