Ja om deze 2 modellen gaat het...
Ik heb al enorm veel topics gelezen over de VMP451, dus hier weet ik genoeg over, maar mijn vraag is dus of die problemen NU dus over zijn en of iemand al ervaringen heeft met dit nieuwste 19" model???
Oh de enige verschillen die ik kon vinden tussen de VMP451 en VMP351 is de aansluiting...maar waarvoor zou ik de VMP453 digitaal willen aansluiten??? Dus waar is DVI nou eigenlijk voor???
En dan nog een vraagje, 19" of toch gaan voor de 22" versie...tja het is een enorm verschil is beeldgrootte (scheelt 5 cm diagonaal)...dus wat zou JIJ doen???
Graag jullie ervaringen...
Samengevat: VMP451 probs over? En hoe is het nieuwe model, de VMP 453???
En dan 19" of toch 22"???
Ik wil dus 1400/1500 gulden uit geven voor een 19" versie of 2200/2300 voor een 22" versie...
Ik heb nu nog een GF2MX, zal de 2D kwaliteit dan echt bagger zijn ofniet???
(Ik w8 op de Radeon 8500...dus).
OK alvast hartelijk bedankt voor jullie replies!!!
Greetingz,
ThunderBee
Ik heb al enorm veel topics gelezen over de VMP451, dus hier weet ik genoeg over, maar mijn vraag is dus of die problemen NU dus over zijn en of iemand al ervaringen heeft met dit nieuwste 19" model???
Oh de enige verschillen die ik kon vinden tussen de VMP451 en VMP351 is de aansluiting...maar waarvoor zou ik de VMP453 digitaal willen aansluiten??? Dus waar is DVI nou eigenlijk voor???
En dan nog een vraagje, 19" of toch gaan voor de 22" versie...tja het is een enorm verschil is beeldgrootte (scheelt 5 cm diagonaal)...dus wat zou JIJ doen???
Graag jullie ervaringen...
Samengevat: VMP451 probs over? En hoe is het nieuwe model, de VMP 453???
En dan 19" of toch 22"???
Ik wil dus 1400/1500 gulden uit geven voor een 19" versie of 2200/2300 voor een 22" versie...
Ik heb nu nog een GF2MX, zal de 2D kwaliteit dan echt bagger zijn ofniet???
(Ik w8 op de Radeon 8500...dus).
OK alvast hartelijk bedankt voor jullie replies!!!
Greetingz,
ThunderBee