Niet meer kunnen lopen in Fortnite

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simmer1982
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 03-01-2024
Sinds vandaag kan ik na een paar seconden in Fortnite, niet meer lopen. Ik loop letterlijk vast, kan dan weer lopen, dan weer niet. Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad.

Ik heb 160 fps, een 165 hz scherm en een goede gamecomputer. Wel heb ik wat dingen gedownload (fps boost en een zero input delay).

Heeft iemand een idee waarom ik stilsta en niet verder kan lopen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Ik speel geen Fortnite, maar ik zou beginnen om terug te gaan naar de situatie waarin het nog wel werkte.

Met name die 'zero input delay' klinkt als een mogelijke kandidaat om roet in het eten te gooien.

Verder verplaats ik dit topic even naar een ander forumdeel waar hij wat beter past.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simmer1982
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 03-01-2024
Dankjewel. Waar vind ik mijn vraag dan nu? Benieuwd wat Fortnite spelers zeggen. Het lijkt me niet dat die zero input delay het probleem kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:51
Ik lees nergens dat het een groot/bekend probleem is. Dan is de kans vrij groot dat het aan jouw situatie ligt, ik acht de kans vrij klein dat het probleem in de hardware ligt. Dan blijft er nog een ding over, namelijk de software. En dan zijn tools als 'fps boost' en 'zero input delay' van die tools waar ik mijn vraagtekens bij zet. Deinstalleer die dingen eens en kijk of je nog meer van die 'handige' tools hebt en verwijder die ook meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilleBladhark
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 07-09 22:05
Begin maar eerst met het deinstalleren van FPS boost en zero input delay en dan kijken of je weer kunt lopen of niet.

Zulke tools zijn altijd zoals de mensen hierboven ook zeggen erg questionable.

Daarnaast speel ik fortnite zonder tools zoals deze en heb dit nog nooit meegemaakt.
Wat je een keer kunt proberen is je move knop op een andere toets te binden, misschien dat dit een verschil maakt?

[ Voor 34% gewijzigd door KilleBladhark op 03-01-2024 11:34 ]

The One Piece is real. (Can we get much higher!)