Giants sux!?

Pagina: 1
Acties:

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2025
Ik krijg bij Giants een FPS van 3!!!!!!!!!!!!! :r :r :r\

Is dit normaal op een PII450Mhz GeforceII MX 32MB-DDR 128 MBram??????????????? Ik d8 ut nie. :')

Verwijderd

Waarom associeren mensen 'slechte FPS' met 'slechte spel'. Het ligt gewoon aan jou hoor.

Hier heb je niet zoveel aan, maar ik moest toch iemand als voorbeeld nemen, too bad it was you...

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 12:28 schreef SilverZeven het volgende:
Ik krijg bij Giants een FPS van 3!!!!!!!!!!!!! :r :r :r\

Is dit normaal op een PII450Mhz GeforceII MX 32MB-DDR 128 MBram??????????????? Ik d8 ut nie. :')
Ten eerste... Je kan ook wat minder uitroeptekens en vraagtekens gebruiken... Is minder irri... |:(
Ten tweede, Dat is normaal als je alles op high detail probeert te spelen... Geforce 2 mx is ook niet alles hoor... :X
Ten derde, Zoals spooky al zei, Alleen omdat jou systeem hem niet kan draaien hoeft niet te beteken dat'et een slecht spel is. Ik vind'et zelf een meesterlijk spel (heb alleen demo gespeeld maar dat ff terzijde.. ;)) en dat komt niet omdat ik toevallig wel boven de 3fps kom... :P

Verwijderd

dan natuurlijk een standaardvraag: Draaien alle andere games wel goed zoals ze moeten draaien :?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Dis koein'poep. Op mijn celeron 333 met geforce 1 had ik zeker 20 fps...

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 13:13 schreef JeanLucPicard het volgende:
Dis koein'poep. Op mijn celeron 333 met geforce 1 had ik zeker 20 fps...
Maar jij gaat dan niet alles op high detail zetten... Hij denkik wel... Gek he.. Dat je dan 3 fps haald... |:(

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 12:49 schreef Marius het volgende:
dan natuurlijk een standaardvraag: Draaien alle andere games wel goed zoals ze moeten draaien :?
Och ik haal ook niet meer dan 10 fps, en dan wel met de low settings... gevolg: ik speel het spel nooit meer.

En ach, met UT haal ik ook een trieste framerate, soms zaktie gewoon naar 15!

Dat is dus ook één van de redenen dat ik met CS gestopt ben, in Italy hapert de boel als een gek soms, echt niet leuk meer.

En dat dus met een: P3 500, 128MB PC-100 Ram, Geforce2 GTS, onboard sound-shit, MSi6156 mobo.. ach ik ben het gewend :)

• SilverZeven
Maar de engine-in-game-rendered movies gaan wel heeeeel soepel. Hoe kan dat dan?

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 14:40 schreef SilverZeven het volgende:
Maar de engine-in-game-rendered movies gaan wel heeeeel soepel. Hoe kan dat dan?
Ik zou kunnen zeggen dat het fmv kan zijn maar dat is'et niet... :D
M.a.w, zou'et niet weten. Misschien omdat als je normaal speelt de pc ook de A.I moet berekenen ofzo? :?
I really dunno... :)

• SilverZeven
Ja de fps in die engine-rendered is best goed 30 ofzo denk ik dus ik baal heel erg.

Verwijderd

Er klopt iets niet aan dat spel, ik had ook een frmae rate van 10 en ik heb een PIV 1,7 Ghz (Ik wil niet opscheppen ofzo maar de specs moeten er toch ff bij :) )

• pica
Op vrijdag 07 september 2001 19:03 schreef JUDGExKTF het volgende:
Er klopt iets niet aan dat spel, ik had ook een frmae rate van 10 en ik heb een PIV 1,7 Ghz (Ik wil niet opscheppen ofzo maar de specs moeten er toch ff bij :) )
Er klopt dan iets niet aan jou pc >:) ik wil mijn pctje met je ruilen hoor, kan jij mooi giants spelen :P .

Steam

Verwijderd

heb je er een S3 videokaart in zitten zeker?? >:)

• pica
Op vrijdag 07 september 2001 19:10 schreef Mage het volgende:

[..]

heb je er een S3 videokaart in zitten zeker?? >:)
"Videokaart? Is dat nodig dan?" :P

Steam

Verwijderd

Lijkt me ook heeeeeel handig als je je 3D kaart erbij zet he...
Dit is net zo hulpvol als zeggen van "Ik speel met een monitor van 22", Ik wil niet op scheppen ofzo, maar ik haal maar 10 fps met die monitor.. hoe kan dat?" |:(

Verwijderd

Volgens mij moet je op een P4 - 1.7GHz zelfs met software rendering meer dan 10fps halen...

Verwijderd

Pfff, ik schrok al even na die titel. Giants is namelijk het beste spel van 2001. Ik heb echter geen problemen, ik draai hem in 1024/786 met 32 bit kleur en alle detail aan met ongeveer 50 fps, maar ja, met een TB 1200 mag dat ook wel vind ik. Ik snap niet waarom hij op een P4 1.7 niet goed zou draaien, maar Giants draait ook wel uitzonderlijk goed op mijn pc (sommige spellen draaien dan ook weer totaal niet).

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 19:20 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Lijkt me ook heeeeeel handig als je je 3D kaart erbij zet he...
Dit is net zo hulpvol als zeggen van "Ik speel met een monitor van 22", Ik wil niet op scheppen ofzo, maar ik haal maar 10 fps met die monitor.. hoe kan dat?" |:(
Raven_ is lekker vrolijk vandaag :?

• pica
Altijd :P

Steam

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

op 1024*... draaid hij wel lekker bij mij
maar als ik hogere fps gaat word het minder

maar wel cool spel
zeker die humor

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Giants draaide bij mij ook niet echt super lekker... ligt ook aan de versie die je hebt... heb je een "hobby ;)" versie zonder de orginele muziek (had ik ook) dan gaat het spel op een gegeven moment met een vaste interval shokken. Nu heb ik de complete versie en hij draait prima. En dat allemaal op AMD Athlon 600 met 128MB en een G400.

RJ

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Giant sux gewoon :+

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 21:37 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Raven_ is lekker vrolijk vandaag :?
Hehe, daar gaat'et niet om. Gaat erom wat hij zegt compleet nergens op slaat. Want een 1,7 ghz staat zeker gelijk aan hoge fps... riiiight... T'is gewoon een stompzinnige ged8e, Ja okay.. Je haalt meer dan 10 fps zelfs op software rendering, Maar ik zie je niet met software rendering op 1280x1024 draaien en dan nog boven de 40 fps.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op vrijdag 07 september 2001 14:40 schreef SilverZeven het volgende:
Tja, de rip zuigt een beetje, je hebt een ambiant add-on nodig.. Stond ook in de search, dat knopje bovenin..
Ja kan het spel natuurlijk ook gewoon kopen..

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 22:05 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Hehe, daar gaat'et niet om. Gaat erom wat hij zegt compleet nergens op slaat. Want een 1,7 ghz staat zeker gelijk aan hoge fps... riiiight... T'is gewoon een stompzinnige ged8e, Ja okay.. Je haalt meer dan 10 fps zelfs op software rendering, Maar ik zie je niet met software rendering op 1280x1024 draaien en dan nog boven de 40 fps.
Ik denk niet dat iemand zijn 1.7 GHz processortje verfraait met een 2MB videokaartje ;) dus met een beetje extrapoleren kom je op een Geforce2 MX/GTS uit.... Yep wiskunde r0x zolang je het maar niet op school krijgt :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 23:03 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand zijn 1.7 GHz processortje verfraait met een 2MB videokaartje ;) dus met een beetje extrapoleren kom je op een Geforce2 MX/GTS uit.... Yep wiskunde r0x zolang je het maar niet op school krijgt :)
Nou.. Zo'n 1,7 Ghztje van Intel is niet bepaald de goedkoopste, dus moest'ie waarschijnlijk een Voodoo 1 halen ofzo... :P

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 00:27 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Nou.. Zo'n 1,7 Ghztje van Intel is niet bepaald de goedkoopste, dus moest'ie waarschijnlijk een Voodoo 1 halen ofzo... :P
LOL :D You're damn right Raven_ :o

Verwijderd

Ja ik heb inderdaad bezuinigt op me videokaart :) ik heb een GeForce 2 GTS 32 mb, maar hee het geld groeit ook niet aan een boom in me tuin :) Maar toch, hoe kan ik zo'n lage framerate halen?
Pagina: 1