Mijn vraag
De "ladegeleider" van de salontafel is kapot gegaan. Iemand liep er tegenaan toen het laatje net open stond...
Het lijkt hier om een simpele z-profiel kunststof geleider lijkt te gaan. Ik probeer een vervangend onderdeel te vinden, maar als ik zoek dan vind ik alleen maar aluminium kogel- of rolgeleiders. Iemand enig idee hoe dit onderdeel heet en/of waar ik dit onderdeel zou kunnen kopen?
Voor afmetingen, zie foto's. Huidige lengte is 28 cm, maar deze kan maximaal 48 cm zijn (dat is de diepte van de lade).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Een salontafel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op alle combinaties van "geleiderail", "ladegeleider", "la", "tafel", "kunststof", inclusief Engelse vertalingen. Het assortiment van diverse bouwwinkels bekeken. Ik vond alleen maar aluminium kogel- of rolgeleiders of een verkeerd type kunststof geleiders.
Foto's
:strip_exif()/f/image/onQ9VLcW6yxBFQa2R3k5VmLE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zc41ReqjV5WWeiAyo6AtIXuD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/re7XIaSqfGlzIUnu5RDZYdcR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qSnD8T0qjIPB8ihP1zOty0AZ.jpg?f=fotoalbum_large)
De "ladegeleider" van de salontafel is kapot gegaan. Iemand liep er tegenaan toen het laatje net open stond...
Het lijkt hier om een simpele z-profiel kunststof geleider lijkt te gaan. Ik probeer een vervangend onderdeel te vinden, maar als ik zoek dan vind ik alleen maar aluminium kogel- of rolgeleiders. Iemand enig idee hoe dit onderdeel heet en/of waar ik dit onderdeel zou kunnen kopen?
Voor afmetingen, zie foto's. Huidige lengte is 28 cm, maar deze kan maximaal 48 cm zijn (dat is de diepte van de lade).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Een salontafel
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht op alle combinaties van "geleiderail", "ladegeleider", "la", "tafel", "kunststof", inclusief Engelse vertalingen. Het assortiment van diverse bouwwinkels bekeken. Ik vond alleen maar aluminium kogel- of rolgeleiders of een verkeerd type kunststof geleiders.
Foto's
:strip_exif()/f/image/onQ9VLcW6yxBFQa2R3k5VmLE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zc41ReqjV5WWeiAyo6AtIXuD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/re7XIaSqfGlzIUnu5RDZYdcR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qSnD8T0qjIPB8ihP1zOty0AZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door P1nGu1n op 31-12-2023 11:49 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.