Hi Tweakers,
Ik heb een heel aantal jaren mijn computer gebouwd. Echter mijn 6600k begint nu wel echt te langzaam te worden.
Ik zag dat mijn gekozen CPU al bijna een jaar oud is en vroeg mij af of er binnenkort iets nieuwws uit komt, wat misschien een betere bang for buck of de gekozen CPU goedkoper maakt.
Hier zou ik graag jullie mening over horen.
Mijn voeding (platinum 1000w) en GPU (RX 6800 XT) kunnen mee worden genomen de rest moet geupgrade worden. Behalve de kast die wellicht mee zou kunnen maar na al die jaren misschien ook wel leuk om te vervangen.
Budget is zo'n 1000 euro.
Games die ik speel zijn: VR, Warzone, The Finals, sim racing
(en speel van alles tussendoor maar dit zijn de meest hardware intensieve spellen).
Toendertijd heb ik een silent build gebouwd (vandaar de dark rock pro, echt een topper). Dit wil ik weer, de kast moet ik nog beter onderzoek naar doen.
Wat ik heb gevonden is dit:
wenslijst: PC Upgrade
Amd Ryzen 7 7800X3D
Gigabyte X670 GAMING X AX
G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR
be quiet! Dark Rock Pro 5
Fractal Design North - TG Clear Chalk White
Ik heb een heel aantal jaren mijn computer gebouwd. Echter mijn 6600k begint nu wel echt te langzaam te worden.
Ik zag dat mijn gekozen CPU al bijna een jaar oud is en vroeg mij af of er binnenkort iets nieuwws uit komt, wat misschien een betere bang for buck of de gekozen CPU goedkoper maakt.
Hier zou ik graag jullie mening over horen.
Mijn voeding (platinum 1000w) en GPU (RX 6800 XT) kunnen mee worden genomen de rest moet geupgrade worden. Behalve de kast die wellicht mee zou kunnen maar na al die jaren misschien ook wel leuk om te vervangen.
Budget is zo'n 1000 euro.
Games die ik speel zijn: VR, Warzone, The Finals, sim racing
(en speel van alles tussendoor maar dit zijn de meest hardware intensieve spellen).
Toendertijd heb ik een silent build gebouwd (vandaar de dark rock pro, echt een topper). Dit wil ik weer, de kast moet ik nog beter onderzoek naar doen.
Wat ik heb gevonden is dit:
wenslijst: PC Upgrade
Amd Ryzen 7 7800X3D
Gigabyte X670 GAMING X AX
G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR
be quiet! Dark Rock Pro 5
Fractal Design North - TG Clear Chalk White
[ Voor 3% gewijzigd door SjardWillems op 31-12-2023 00:59 ]