Toon posts:

Trident Cyberblade XP onder win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Okay 't was ff denken welk forum maar ik besluit nu toch maar in dit forum. Ik heb dus een flaptop ontvangen met een Trident Cyberblade XP erin maar nu het probleem, glsetup wil niet werken. GLDrivers zou je wel moeten hebben voor deze kaart maar ik kan ze echt niet vinden op de site, alleen 1 of ander loos PDFje, nou kan het zijn dat ik heel dom ben hoor (met google en GoT searh btw ook nix gevonden) maar als iemand hier een oplossing voor heeft graag, ik hou wel van GL in mijn spellen :)

Verwijderd

Topicstarter
nahja laatste keer, maar uhm niemand weet 't dus, of heeft iets soortegelijks meegemaakt? (hint als je op de TU/e zit in 't eerste jaar heb je dezelfde laptop :))

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 06:48
Is er niemand die dit weet, ik heb namelijk ook zo'n ding en wil ook wel graag weten waar die drivers te vinden zijn

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Ik lees net op de trident site dat je daarvoor naar de website van je laptop fabrikant moet gaan.

dus wat is het merk van de laptop ??

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Die driver zelf van die kaart is ook moeilijk te vinden. Uiteindelijk op de Via site gevonden. Kijk daar eens.

Viva la Netherlands!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 06:48
De laptop is een Toshiba Satellite Pro 4600. Zal eens gaan kijken bij Toshiba en Via voor enig spoor van deze drivers.
:)

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

y0w gastuh,

kweet dat het topic oud is... maar ik heb hetzelfde probleem nu. Geen OpenGL... maaruh, kweet niet of jullie al een oplossing hebben, misschien een hint: HP heeft een laptop uitgegeven met zelfde videokaart, en met die drivers wordt openGL wel ondersteund, en dat weet ik redelijk zeker, aangezien ik ze zelf gehad heb, maar later weer weggegooid |:(. Naja, misschien dat er iemand op reageert, maar ik heb er weinig hoop op :'(

BVD

blog
sow
eee

• marrk

marrk

marrk

Nog steeds niemand?

blog
sow
eee

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.tridentmicro.c...rvdown&newsid=11&lastid=4

Volgens de makers van de kaart zouden deze drivers moeten werken met 2k en openGL. Ik weet niet of je deze al getest hebt.. zoniet, succes :)

• marrk

marrk

marrk

al wel getest jah, maar ik krijg dan het vreemde geval dat mijn beeld maar eventjes zichtbaar is, waarna het hele scherm wit wordt (wat er overigens errug cool uitziet)

Ik krijg net trouwens MSN binnen dat op toshiba.nl wel te vinden is... Gooi aub nog geen slot op dit topic omdat het een te oud ding is enzo, aub... nogmaals aub...

blog
sow
eee

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 20:32
Maruku schreef op 05 oktober 2002 @ 22:56:
Gooi aub nog geen slot op dit topic omdat het een te oud ding is enzo, aub... nogmaals aub...
dat zou dan denk ik al gedaan zijn door pollewob ;)

• marrk

marrk

marrk

Deze is het!!!
Voor windows2k
Voor windows XP
Win2k wordt standaard geinstalleerd, dus die link heb je denk ik harder nodig.

@broertje:

Misschien dattie bezig was ermee... eerst repliede en daarna slot erop wilde gooien, misschien ook niet. Of misschien komt het nog.

-edit: Kwas weer bezig met precies hetzelfde, dus laat ik dit misschien meer als reminder voor mezelf achter, aangezien deze post al zo oud is.

[ Voor 58% gewijzigd door marrk op 18-07-2003 10:31 ]

blog
sow
eee

Pagina: 1