Meer mensen problemen met DHL

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17:45
Hoi, ik heb onlangs 2 producten besteld die bezorgd zouden worden door DHL.
Heb een email gekregen met de datum van bezorging en tijdstip. Elke keer was ik aanwezig en is het volgende gebeurd :

- 1. Parfum van Douglas (100 - 120 euro). Was heel de dag thuis, ze hebben niet aangebeld en gewoon bij de buurman bezorg. Buurman geeft aan niks te hebben ontvangen. Wat blijkt is dat hij mijn pakje gewoon in de portiek heeft gezet en weg is gegaan (niet aangebeld etc). Iemand heeft dus een mooie douglas doosje gezien en meegenomen. Als ik de TT bekijk zie ik dat iemand zelfs een handtekening heeft gezet (bezorger)?

- 2. Een goedkope wasmand besteld en dit keer zelfde verhaal. Heb een mail gekregen dat mijn pakje is bezorgd. Hij heeft niet aangebeld niks. Dus ik ben gelijk naar beneden gegaan en vond mijn pakje weer in de portiek.

Meer mensen die zulke dingen hebben meegemaakt? Elke keer als DHL mijn pakjes bezorgd heb ik bijna altijd problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik zie niet zoveel heil in een klaag-hier-op-postdiensten-topic in SF, daar hebben we al een topic voor in de Huiskamer. Daarnaast is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling op Tweakers.

Om deze redenen doe ik it topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.