Ik wil mijn pIII clocken hij heeft maar 450hmz. 
Hoe weet ik als ik hem te ver heb geclockt???
p.s. ja ik heb een goeie koeler.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
als je random blue screens krijgt, er rook uit je PC begint te komen, er een doordringende "gesmolten-plastic" geur in je kamer begint te verspreiden...Op vrijdag 07 september 2001 12:05 schreef SilverZeven het volgende:
Ik wil mijn pIII clocken hij heeft maar 450hmz.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Nou, dan houdt het op !!!Op vrijdag 07 september 2001 12:10 schreef SilverZeven het volgende:
Ik weet geeneens wat voor moederbord ik heb!
En ik wil alleen de proc. clocken en niet de fsb want dan krijg ik problemen met andere hardware. (staat in faq)
En ik wil alleen de proc. clocken en niet de fsb want dan krijg ik problemen met andere hardware. (staat in faq)
Le-zenEen P3 heeft een gelockte multiplier en kan je NIET unlocken.
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Jah idd,.. je hebt btw wel een leuk Gem. aantal posts/dag topicstarterOp vrijdag 07 september 2001 12:07 schreef SM-DoubleD het volgende:
[..]
lees de FAQ eens even aub.
LOL!!!Op vrijdag 07 september 2001 12:12 schreef TheDjasp het volgende:
[..]
[..]
Le-zen
De lock zit op de processor natuurlijk !!! , lees eerst een wat voordat je met de meest vage vragen komt..Op vrijdag 07 september 2001 12:19 schreef SilverZeven het volgende:
Ik ben nog beetje newbie op dit gebied.
Maar wist ik veel wat de mutiplier was...
En waarom locken ze die dat betekent dat je ook geen snellere proc erop kunt kopen of ben ik nou dom
Verwijderd
no need to, waaorm zou je intel gaan haten??Op vrijdag 07 september 2001 12:23 schreef SilverZeven het volgende:
En vanaf nu HAAT ik Intel!!!
Dat doen ze voor mensjes zoals jij, als jij de multiplier omhoog gooit en je spul gaat fikken dan ga jij zeker je garantie terug vragen; ja daaagOp vrijdag 07 september 2001 12:29 schreef SilverZeven het volgende:
Omdat ze die klote multiplier locken!
Verwijderd
1-Dat zou je NIET zeggenOp vrijdag 07 september 2001 12:19 schreef SilverZeven het volgende:
1-Ik ben nog beetje newbie op dit gebied.
2-of ben ik nou dom
Op vrijdag 07 september 2001 12:38 schreef SALLY het volgende:
[..]
1-Dat zou je NIET zeggen
2-Welnee
700E slot 1, stabiel op 899 gekregenOp vrijdag 07 september 2001 12:11 schreef B-BRAIN het volgende:
ik heb een p-3 700 en kom max op 866
is niet genoeg voor mij
maar daarom maar een keer een andere cpu halen
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
overbodigOp vrijdag 07 september 2001 12:10 schreef SilverZeven het volgende:
Ik weet geeneens wat voor moederbord ik heb!
Geen inspiratie
mijne kwam niet hoger dan de 805MHzOp vrijdag 07 september 2001 14:32 schreef MisterDon het volgende:
LOL Wat een grappig newbiedraadje is dit!
En hoe ver een PIII kan is ook een kwestie van mazzel hebben he...
Mijn 700 heb ik laten posten op 980 en draait stabiel op 933 (100% load natuurlijk).
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Hey ik heb een p3 733 en geloof mij nou je kunt hem niet overclocken op je processor alleen op je fsb JE MULTIPLIER IS NIET TE UNLOCKEN!!! Ikheb er veel naar gezocht heel veel.Op vrijdag 07 september 2001 12:10 schreef SilverZeven het volgende:
Zucht... dit lijkt weer op de zoveelste INTEL-AMD 'ruzie'.. zucht. zucht en nog eens zucht .. oja P3 733@1007 FSB 183.01, 42 100CPU load!.Op vrijdag 07 september 2001 17:57 schreef BertV_de_tweede het volgende:
PIII700/100 @ 945/133
cpu 28 graden idle
mobo 34 graden idle
cpu 45 graden stressed
mobo 36 graden stressed
Intel schopt kont!
Macconner! | speed 733@1007 :)
Concrete Loop Watercooling
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
550E = Katmai ? Misschien is het wel een coppermine ? Ik heb deze chip ook gehad (Slot 1) en die liep net zo hard 150/825. Destijds een gouden aankoopOp zaterdag 08 september 2001 03:27 schreef megamuch het volgende:
mijn 550 katmai (550E) loopt hier stabiel onder win2k op 682 (5.5 * 124)
mijn fsb wil niet hoger(kan niet volgens bios)
draait perfect..
Concrete Loop Watercooling
Dit topic is gesloten.
![]()